Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Westhof schreef:Ik kauw/knaag op de binnenkant van m'n wangen (slijmvlies). Niet zo erg dat het gaat bloeden ofzo, maar het is wel "beschadigd". Ik dacht eerst dat het een stress-ding was, maar het is inmiddels al een jarenlange gewoonte. Je hoort/ziet het niet, dus anderen hebben er geen last van, en ik voel het zelf ook niet, maar goed is anders natuurlijk
Ohh dat doe ik ook. Heerlijk vind ik dat.
Westhof schreef:Ik kauw/knaag op de binnenkant van m'n wangen (slijmvlies). Niet zo erg dat het gaat bloeden ofzo, maar het is wel "beschadigd". Ik dacht eerst dat het een stress-ding was, maar het is inmiddels al een jarenlange gewoonte. Je hoort/ziet het niet, dus anderen hebben er geen last van, en ik voel het zelf ook niet, maar goed is anders natuurlijk
MissyNr1 schreef:Een lok haar ronddraaien met je vingers.
Oeh en aan die velletjes pulken die s winters op je lip ontstaan, door de kou
Verder ben ik heel normaal gelukkig
Bellatrix schreef:Oh, ik pulk ook altijd aan mijn korstjes, ze moeten er altijd af.
Wond bekijken is dan ook heel interessant.
pinkie87 schreef:Dayanara schreef:Bij iedere trap die ik omhoog of omlaag ga de treden tellen.
Hopelijk heb je dan nooit een hele lange trap hahahaha moet je terug omdat je de tel kwijt bent
Bellatrix schreef:Is er iets, een handeling, die jij altijd 'moet' doen? Om je vingers bezig te houden ofzo?
Wat is jouw tik? Ik zit hier op kantoor altijd met zo'n blauwe balpen in de hand en ik zit de hele tijd aan dat 'lipje' te klikken.Erin, eruit, erin, eruit.
Klik, klik klik.
Het voel lekker en klinkt zo leuk.
Thuis doe ik eigenlijk niets, daar is ook meer te doen haha!
Welke rare dingen of gewoontes heb jij in het dagelijks leven?