Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaraYvette

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 22:06

M’n buren !!!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 22:09

Ik heb de hele dag al zo'n allemachtig droge mond, vreselijk. Ik heb me wat water gezopen vandaag :')

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 22:10

Yeee nieuw Topic!

Alja heb je dat vriendenboekje nou al ingevuld? Anders breng ik je nog ff 2 :+

Dochter die niet wil slapen, en dan morgen weer klagen dat ze zo moe is

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 22:14

Ik zit bewust naar bepaalde muziek te luisteren. Terwijl ik weet dat ik er van aan ga. En dan zo niet kan slapen. :+

Maar toch doe ik het. Morgen maar een extra espresso.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 22:26

DuoPenotti schreef:
black_kelpie schreef:
Zou het nieuwe topic niet het kloegtopic worden? :Y)

Jij hebt een goed geheugen. :D

Ik kan er gewoon niet bij dat klagen zo vervoegd kan worden en dan blijft het hangen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 22:34

Lees dan maar eens Middel Nederlands. Dan loeg je wel anders.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 23:23

Morgen simpele controle bij tandarts. Maar blegh -O-
Niet mijn hobby.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 00:25

MaraYvette schreef:
M’n buren !!!

Ja, dit. Mijn buurman is onder invloed aan het zingen voor zijn hond, de hond doet niet wat hij wil en nu is hij naar het beestje aan het roepen. Niet onaardig hoor richting het beestje, gewoon dingen als 'kom!' 'KOM!' 'hierrrr' 'kom hier!' maar op een volume wat niet zo best bij dit tijdstip hoort.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 05:17

Alja schreef:
Ik wil vroeg naar bed maar er ligt nog een vriendenboekje die moet worden ingevuld…
Geen zin in

Maar echt, wie bedenkt die horror? Die kinderen kunnen nog niet schrijven/lezen maar ik heb serieus al 8 boekjes geteld sinds februari. Belachelijk..:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 07:47

Geen enkele vezel van mij wil uit bed. En over 30 minuten moet ik in de auto zitten. :=

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 07:51

Ik ben ziek. Koortsig, slijm ophoesten, kortademig... Met dank aan amerikaanse airco's of vliegtuigbacillen. Alleen heb ik vandaag een afspraak voor het werk die ik al eens heb moeten verzetten door mijn onverwachte agenda en vanmiddag een belangrijk (maar onaangenaam) gesprek met mijn baas.

Andere ergernis is dat ik vandaag mijn baas moet vertellen dat ik ga vertrekken. Ik vind het werk fantastisch en het team heel leuk, zij is ook top en het is echt een unieke baan. Maar nu kan ik in de woonplaats van mijn vriend zowat hetzelfde doen (250km verderop) voor 50% meer loon. Ik ben dus gek als ik dat niet met beide handen aangrijp maar het doet me pijn om mijn huidig team teleur te stellen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 07:54

Oh wat lastig Schuur! Maar een goede baas gunt je die kans!

—-

Ik schok gister van m’n eigen wallen dus ik wil even wat make-up op doen. Ugh nog meer haast. :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 07:58

Ik zou die kans ook aanpakken! :))
Maar ik snap dat je het lastig vind dat je je huidige baas moet vertellen dat je weggaat.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 08:04

Lastig maar 250km is ook niet naast de deur en als je daar verder wilt met elkaar zou ik dat wel doen.:)

Hier ergenis dat ik een sieraad aan het maken ben waar een steen ingezet moet worden, maak ik het gat te groot…. Grmbl, mag ik weer opnieuw beginnen…

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 08:26

Lastig Schuur, maar logisch dat je daarvoor gaat!

Ik heb een knuppel in het hoenderhok gegooid in mn discord server. Een hoofdmod heeft de pik op een van de leden, iemand anders ging daarin mee en ik heb daar nu wat van gezegd. Alleen is nog niemand anders wakker of online, dus nu zit ik in spanning af te wachten of ik straks niet gekickt wordt _O-

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 08:34

Soms denk ik echt dat je als barmedewerker ook een baan als opvoedkundige voor 50plussers hebt. Mijn god, het zijn altijd weer verrrassend veel mensen van precies die generatie die zich echt niet kunnen gedragen, onbeleefd zijn, personeel als oud vuil behandelen, etcetera.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-25 08:51

Ik wilde ook altijd onder de tafel verdwijnen als ik met mijn oma in een horeca-etablissement zat. Knippen met haar vingers, "juffrouw, juffrouw".. en dan ook nog het gemopper als ze niet meteen alles uit hun handen lieten vallen om haar te komen helpen.

Hallo, ze zijn je hond niet. :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 08:56

Dat was mijn vader laatst. Kwamen binnen in het restaurant, tafel was nog niet klaar. Kan gebeuren en werd gelijk opgelost dus geen probleem.

Ging er even later nog iets mis met de bestelling van mijn tante, dus mijn vader begon gelijk tegen de bediening weer over die tafel en dat dat toch echt niet kon. Schaamde me kapot :=

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 09:06

Maar echt! Mijn eigen moeder maakt zich er ook schuldig aan. Ik fluister dan altijd sorry naar de bediening wanneer ze niet kijkt.

Ook gisteren weer. Iemand die dan woedend begint te klagen dat ze de koffie verkeerd te duur vindt. Zie ik eruit alsof ik daar over ga? :') En die boosheid ook meteen. Bizar.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 09:11

Vanmorgen wakker geworden met een combinatie van een hoestbui en een paniekaanval :( dacht echt onironisch dat ik dood zou gaan %)

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 09:42

de klote hond van de buren. De vlag zal uit gaan als die zn laatste adem uit blaast. Beest blaft al als er een mier over steekt. Reactie buren ja het is dit en dat ras die blaffen nu eenmaal en zijn eigenwijs

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 09:46

Daks schreef:
de klote hond van de buren. De vlag zal uit gaan als die zn laatste adem uit blaast. Beest blaft al als er een mier over steekt. Reactie buren ja het is dit en dat ras die blaffen nu eenmaal en zijn eigenwijs

Wij hebben een herder en die staan ook redelijk bekend om hun geluidjes, maar blaffen probeer ik echt zo veel mogelijk in te dammen. Ik vind dat zelf ook onwijs ergerlijk als ze overal op aanslaan.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 10:05

Soepblik schreef:
Soms denk ik echt dat je als barmedewerker ook een baan als opvoedkundige voor 50plussers hebt. Mijn god, het zijn altijd weer verrrassend veel mensen van precies die generatie die zich echt niet kunnen gedragen, onbeleefd zijn, personeel als oud vuil behandelen, etcetera.

Haha ja die herken ik maar dan als winkelmedewerker :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-25 10:21

Wij hebben sinds vorige week ook nieuwe buren met een Shiba Inu en een boomer achtig beest, en die Shiba slaat ook echt elke keer aan als wij thuis komen. Ik kom hier voor mijn rust oké :')

Ze waren er laatst mee aan het wandelen en een van onze andere buren uit de straat kwam met zijn hond langs (allebei op tempo oud mens, hij loopt met een stok en zijn hondje is ook niet meer die jongste) en die Shiba begon me toch tekeer te gaan tegen dat hondje.. zodanig dat ik uit het raam ben gaan kijken of alles wel goed ging. :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 10:21

Aan alle vliegen die in mijn kantoor eindigen en daar blijven hangen tot ik ze afmaak. :x