Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Je hebt het goed.
MarlindeRooz schreef:Bellatrix schreef:Je hebt het goed.
Omdat?
“Ik vraag me af waarom er andere topics dan deze zijn.“
Deze / dit verwijst naar “topic” (namelijk het topic waarin we nu praten). Topic is een “het” woord en enkelvoud. Dus het wordt “dit”.
Als je het woord “topic” toevoegt na “deze/dit” klopt deze niet meer.
“Ik vraag me af waarom er andere topics dan deze topic zijn.”
Dit / deze vervangt namelijk “ dit topic”.
Telpeva schreef:Wat ik mij juist afvraag is waarom het in die zin van Rien10 'dan deze topic' is, en niet 'als deze topic'.
Dat weet ik dus serieus nooit wanneer het het een of het ander moet zijndat kwartje is bij mij nooit gevallen
Bellatrix schreef:Ik vraag mij af waarom het 2 jaar moet duren om een (blijkbaar onzichtbare) lekkage op te sporen en op te lossen.
Telpeva schreef:Wat ik mij juist afvraag is waarom het in die zin van Rien10 'dan deze topic' is, en niet 'als deze topic'.
Dat weet ik dus serieus nooit wanneer het het een of het ander moet zijndat kwartje is bij mij nooit gevallen
Century schreef:Cola en Sinas zijn wel heel lang houdbaar. Is het nodig het weg te gooien?
APCIII schreef:Ik denk dat je zo ongeveer kunt afstuderen op dat onderwerp
- grondstoffen/energie benodigd voor grote versus kleine verpakking
- grondstoffen/energie benodigd voor grote versus kleine hoeveelheid frisdrank
- transport-efficiëntie van grote versus kleine verpakking (fabriek-->winkel)
- aantal warmte/koude cycli vanwege het in/uit/in/uit de koelkast halen van een grote versus een kleine fles, en de bijbehorende energie om die fles (lees: resterende inhoud) dan weer koud te krijgen.
En dan vergeet ik vast nog een aantal zaken
Linnie050 schreef:Wat betekenen deze opties op Spotify?
Als je erop klikt kan je verschillende opties kiezen. je[ Afbeelding ]