lein82 schreef:Regenponcho's![]()
Veruit het leukste en beste idee wat mij betreft! En niet duur.

Advertentie is van Action.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muronia schreef:Ik ben blij dat ik niet in dat team werk want ze konden mij de pot op als ze met zoiets kinderachtigs aan kwamen. Ik steek graag mijn tijd in de zorg voor mijn cliënten, maar niet in zulke onzin. Ik had misschien ook gewoon niet kunnen reageren maar ik zie zoveel reacties van mensen die er serieus op in gaan dat het mij verbaast eigenlijk.
Muronia schreef:Ik ben blij dat ik niet in dat team werk want ze konden mij de pot op als ze met zoiets kinderachtigs aan kwamen. Ik steek graag mijn tijd in de zorg voor mijn cliënten, maar niet in zulke onzin. Ik had misschien ook gewoon niet kunnen reageren maar ik zie zoveel reacties van mensen die er serieus op in gaan dat het mij verbaast eigenlijk.
Steppe schreef:Wie zegt dat het iets moet zijn voor het team, misschien iets wat het team en cliënten de zomer doorhelpt.
Veel breder denken dan een ding/prullaria.
Misschien ideeën om elkaar tijdens de zomer te helpen als er collega's op vakantie zijn en te weinig personeel is , hoe dit op te lossen.
Ladyson schreef:Ja, het kan inderdaad ook op 1 item voor het gehele team slaan. Wat dacht je van een recept voor een verfrissend drankje, zoals homemade ice tea?