Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mazida schreef:Bedankt voor al jullie reacties. Inmiddels kind opgegeven. Ik zal de kampleiding nog een berichtje sturen, dat we dochter altijd bereid zijn op te halen in geval van heimwee of iets dergelijks. Ja, ik heb er moeite mee, mijn dochter 2 nachten weg, maar ik kom er wel overheen
Marie111 schreef:Mazida schreef:Bedankt voor al jullie reacties. Inmiddels kind opgegeven. Ik zal de kampleiding nog een berichtje sturen, dat we dochter altijd bereid zijn op te halen in geval van heimwee of iets dergelijks. Ja, ik heb er moeite mee, mijn dochter 2 nachten weg, maar ik kom er wel overheen
Maar is ze dan ook nog nooit eens uit logeren geweest?
Hier al vanaf 3 maanden geregeld een of twee nachtjes bij opa en oma.
Foaly schreef:Ik denk dat zo'n berichtje aan de kampleiding niet nodig is, die zullen er juist vanuit gaan dat ouders hun kind willen/kunnen komen halen. Zou pas raar zijn als dat niet het geval is
Douce schreef:Mijn kinderen gaan wel geregeld bij opa en oma logeren (en de jongste al vanaf vrij jong, iets met een bruiloft hebben buiten de deur) maar die ervaring helpt ze echt weinig met een kamp ervaring denk ik. Opa en oma zijn heel vertrouwd, op kamp is alles weer nieuw.
Ondanks hun ervaring zou ik bij hen dus volledig volgen op hun eigen wensen. Vermoedelijk zou de oudste hier echt 0 interesse in hebben en de jongste wellicht wel.
Ik zou het zelf wel doodeng vinden met alle verhalen over misbruik maar ja .. dat is iets waar ik sowieso nog wel tegenaan ga lopen van nu tot en met volwassen.