Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Oke, zal eens kijken. Zat ook al even terug wat te vergelijken in aanbieders en dan krijg je ook al een nieuw kastje.
Dit is een Experia box v10. Hij doet het verder wel goed.
Jouw 2e alinea zou ik al niet kunnen........
superpony schreef:Vraag het maar even hier....
Omdat deze goed werkt, dacht ik aan een indoor camera, omdat ik dan met 1 app kan kijken meerdere camera's in de gaten kan houden.
Op de doos staat dual band 2,4 en 5
Lees ik de gebruiksaanwijzing via de link, staat er dat hij alleen op 2,4 werkt. Dat klopt dan toch niet?
https://www.action.com/nl-nl/p/3007325/ ... re-camera/
superpony schreef:Oke, snap niet hoe dat werkt? Als ik dan de stekker van de camera daar in stop, heeft ie al wifi?
Het probleem is nu dat we minder wifi hebben in de aanbouw waar we echt altijd zitten ( is keuken en eetkamer met uitzicht op terras en paarden ) Daar gebruik ik ook de laptop en telefoon.
Had het opgezocht met een wifi versterker kon je in je hele huis wifi krijgen en met een repeater zou de wifi minder worden?
De wifi versterkers geven beiden wel aan dat ze een goed signaal hebben, alle lampjes branden. De camera in schuilstal doet het ook goed.
Alleen de 2 camera's die ik aan de buitenkant wil ophangen reageren buiten niet.
We hebben geen verlengsnoer. Overal is de bedrading vernieuwd.