Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liess__ schreef:Ik heb 2 maanden geleden een showroom keuken gekocht bij de keukenconcurrent. Normaal was de keuken incl Bauknecht apparatuur bijna 20k, ik heb hem gekocht voor 7500 euro.
Moet je wel zelf demonteren in de winkel en zelf vervoeren. Montage heb ik ook zelf gedaan (alle keukenkastjes waren immers al in elkaar).
Apparatuur is echt het nieuwste van het nieuwste, alles met wifi en een app waarop je de apparaten aan kan zetten en temperatuur en tijd in de gaten kan houden.
Ik had wel geluk dat het showroom model net 10 cm korter was dan mijn keuken ruimte, dus met 2 paslatten was de keuken perfect op maat.
Daihyo schreef:Shenavallie schreef:Ik was door de titel van dit topic ook wel nieuwsgierig wat het tegenwoordig kost, maar ben inmiddels volledig in shock door sommige (zo niet de meeste) antwoorden.
Verbouwen is serieus niet leuk meer als je zelf niet handig bent
Bo_Y schreef:Daihyo schreef:
Verbouwen is serieus niet leuk meer als je zelf niet handig bent
Ook met een hele handige man, die kan tegelen, electra kan aanleggen, water kan aanleggen, kan stuccen, verven ect is verbouwen niet leuk. Materiaal is zo duur…
Bellatrix schreef:Liess__ schreef:Ik heb 2 maanden geleden een showroom keuken gekocht bij de keukenconcurrent. Normaal was de keuken incl Bauknecht apparatuur bijna 20k, ik heb hem gekocht voor 7500 euro.
Moet je wel zelf demonteren in de winkel en zelf vervoeren. Montage heb ik ook zelf gedaan (alle keukenkastjes waren immers al in elkaar).
Apparatuur is echt het nieuwste van het nieuwste, alles met wifi en een app waarop je de apparaten aan kan zetten en temperatuur en tijd in de gaten kan houden.
Ik had wel geluk dat het showroom model net 10 cm korter was dan mijn keuken ruimte, dus met 2 paslatten was de keuken perfect op maat.
Nou ben ik wel benieuwd naar een foto. Dat is een goede deal zo te lezen.