Waar nu nog een vakantie boeken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saul

Re: Waar nu nog een vakantie boeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-25 22:17

nivonne1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 22:22

Wij zijn naar Saint Just luzac geweest naar Seqioua park. Super leuke camping met veel activiteiten en een super tof zwembad. We hebben toen geboekt via internet via hun eigen site

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 22:29

Lijkt me heel gaaf!

En een eind rijden met kids gaat prima in mijn ervaring. Nooit een probleem mee gehad.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-25 22:31

Wat wij nu gekozen hebben is voor ons net 9 uur rijden.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 11:19

Saul schreef:
Bedankt allemaal al voor de reacties!

Het is niet dat we niet zelf kunnen boeken hoor, we hebben al een hoop gezien op bijvoorbeeld yelohvilage.
Daarom vooral opzoek naar tips, waar boekt bokt, inderdaad capfun, yellohvillage, of direct.

We zijn echt bewust opzoek naar een (grote) camping met speeltuinen en echt specifiek kinder zwembad, dus geen rechttoe rechtaan vierkant diep bad. Natuurlijk logisch dat die er zijn, maar ik wil ook echt het peuter badje zodat de kinderen niet in een diep zwembad hoeven.

Prairy ja dat willen we ja, ik durf die twee jong van ons wel mee te nemen :P, zuid staat niet voor niets tussen haakjes natuurlijk.

We gaan er vanavond nog eens even goed voor zitten.

Edit:
Dankjwel Roodvos die nemen we mee vanavond!

Ik kan je https://www.platus.nl van harte aanbevelen. Er is nog plek in het voorseizoen. De safarilogdes zijn uitstekend, met eigen badkamer en fijne bedden. Het is geen grote camping maar echt wel fantastisch! Jos en Ingrid zijn fantastisch. Er wordt veel gedaan voor kinderen.

https://www.campinglairdulac.com/nl/ Een simpele camping maar prima!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 12:19

Kana schreef:
Kleine topic kaap:

Hoe zoeken jullie het volgende: ivm met mijn twee jonge kinderen wil ik heel graag het buitenleven en het idee/gevoel van een camping. Maar als persoon wil ik absoluut geen tent/opblaas bed of met een wc-rol naar het toilet lopen. |( Ik wil luxe, met zwembaden, lekker eten, terrasjes met wijn en comfortabele stoelen.

Heeft iemand tips?

Ik heb al behoorlijk veel campings gehad en kan me eigenlijk niet meer herinneren waar ik zelf een toiletrol moest meenemen. Tegenwoordig hangt het vaak gewoon bij het toilet.