Kpn, Opzeggen contract.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaraYvette

Re: Kpn, Opzeggen contract.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 14:41

Kpn is ontzettend lastig met opzeggen ik wilde bij hun want aanbiedingen maar uiteindelijk kwam er niks van hun beloften terecht en ik ging verhuizen

Heb met advocaat gesproken ze schriftelijk aangetekend een brief gestuurd en toen was t zo opgelost geen gezever of gezeur

Nu wil ik nog mijn foon abbo veranderen k betaal veel te veel want ik bel zelde tot nooit maar lk moet daar echt de energie voor hebben maar ga het wel gelijk op planning zetten :)

Veel succes

Ps kijk even op mijn kpn nAAR soort contract enz stilzwijgend verlengen mag niet meer dus goed nakijken

Succes

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 14:21

Als je een contract heb met een vaste looptijd staat er in je contract waar je aan vast zit. Daar moet je even naar kijken. Tussentijds opzeggen kan niet waarschijnlijk maar je kan je contract wel af/uitkopen.

Dan betaal je in 1x alles wat je nog moet betalen tot einde contract. Stel je moet nog 5 maanden Dan betaal je in 1x die 5 maanden heb je je contract afgekocht en ben je klaar. Die contracten zijn best wel waterdicht. Dus even goed lezen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 21:38

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 22:43

Klopt als het contract is afgelopen en (stilzwijgend) is verlengd kan maandelijks opgezegd worden. Maar zoals ik het uit de op lees is hun contract nog niet afgelopen.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-25 00:44

Mijn contract is wel stilzwijgend verlengd, maar als ik hem wil verlengen (dat kan op Mijn KPN heel makkelijk), moet ik meer betalen dan nu. Dus ik kijk wel uit wat ik doe.

zefiros

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-25 07:37

Willen de nwe bewoners het abbo niet overnemen?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-25 08:43

zefiros schreef:
Willen de nwe bewoners het abbo niet overnemen?

Die zijn niet gek natuurlijk. Nieuwe klant betaalt veel minder dan een al jarenlange klant.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-25 14:00

AmyJamess schreef:
Oke ik ben dus alweer een stuk wijzer.
Het gaat inderdaad om een contract van 2 jaar die hij in 2024 heeft verlengd en daarom niet kan opzeggen.

Hoe zit dit dan?
Heeft hij een eerder 2jarig contract verlengd of heeft hij weer opnieuw 2 jr contract afgesloten?
In 1e geval kun je gewoon opzeggen per maand. In 2e geval niet.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-25 20:07

cissy schreef:
AmyJamess schreef:
Oke ik ben dus alweer een stuk wijzer.
Het gaat inderdaad om een contract van 2 jaar die hij in 2024 heeft verlengd en daarom niet kan opzeggen.

Hoe zit dit dan?
Heeft hij een eerder 2jarig contract verlengd of heeft hij weer opnieuw 2 jr contract afgesloten?
In 1e geval kun je gewoon opzeggen per maand. In 2e geval niet.

Het gaat volgens mij wel om een verlenging. Alleen nu geeft hij aan dat hij niet zeker weet of hij heeft toegestemd op verlenging of niet.

Over afkopen hebben we het ook over gehad, ik heb aangegeven eventueel de helft mee te betalen. Dan is hij in ieder geval van het contract af.

De nieuwe bewoner heeft hij ook gevraagd of die het contract niet wou over nemen. Maar dat wou ze niet, ze had voldoende aan alleen internet op haar telefoon gaf ze aan.

Maar goed, ik laat het vanaf nu aan hem over.