Petpa: Dat is idd wel dezelfde pop, maar die heeft de Walmart sticker. Normaal maakt dat natuurlijk niks uit, omdat je de verpakking toch weggooit, maar de meeste Funko verzamelaars halen ze nooit uit de verpakking.. En daardoor zijn de stickers ook belangrijk geworden. De waarde van sommige poppen is een stuk hoger als ze een bepaalde sticker hebben, dan dezelfde pop met een andere sticker. Ik kijk dus ook erg naar de stickers, soms wil ik juist een buitenlandse omdat die meer waard is, maar soms juist een andere omdat de pop opzich niet veel waard is maar de sticker gewoon mooi staat bij de rest. Rare hobby.
Hier in het dorp kon ik het niet vinden maar zag dat je al wat reacties had van mensen, super leuk
Daphne__
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-25 23:02
Ja, ik ben echt heel blij dat het via bokt toch nog gelukt is
Dieuwke_: Bijna alles staat gewoon uitgestald, samen met nog een hoop ander verzamelspul. Vooral op zolder, in kasten, op plankjes, gewoon aan de muur.. Maar ook in een vitrinekast in de woonkamer en er staat ook nog een deel in een kast op de gang boven Ik zal morgen eens wat foto's maken!
yvje86
Geplaatst: 23-05-25 11:21
Hier staat ook nog een Phantom Foxy met de zilver/ blauwe sticker. Als je er nog 1 zoekt wil ik m wel voor je meenemen. Edit.. de gewone Bonnie hebben ze hier ook nog. Schijnbaar zijn ze niet gewild in Zeeland
angrywolf
Geplaatst: 23-05-25 14:50
2e Foxy net ook nog op de kop weten te tikken, beide Phantom Foxys zijn naar ts onderweg
Daphne__
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-25 15:13
Je hebt 2 verzamelaars heel blij gemaakt!
Yvje86 Heel erg bedankt voor het kijken en het aanbod! Heb de set ondertussen compleet
Laatst bijgewerkt door Daphne__ op 23-05-25 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt
angrywolf
Geplaatst: 23-05-25 15:25
Geen dank! Was een kleine moeite en vind het leuk dat ik je heb kunnen helpen