Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foxy80 schreef:Ik zou aanraden om je machine zelf ook grondig onder handen te nemen:
- deurrubbers goed schoonmaken (meestal blijft er wat residu in kleven, zeker op het onderste punt)
- lade voor wasmiddel eruit nemen (dit is sowieso jaarlijks onderhoud, hierbij mijn voor en na foto:
[ Afbeelding ]
Na
[ Afbeelding ]
- idd de filter zelf reinigen (die moet je opendraaien, zit naast dat slangetje - dat slangetje dient alleen om het laatste water te laten weglopen zodat de filter er veilig uitkan - wel even dweil onder dat hoekje van de machine frotten want 100% leeg is je wasmachine nooit)
Kaitlyn schreef:foxy80 schreef:Ik zou aanraden om je machine zelf ook grondig onder handen te nemen:
- deurrubbers goed schoonmaken (meestal blijft er wat residu in kleven, zeker op het onderste punt)
- lade voor wasmiddel eruit nemen (dit is sowieso jaarlijks onderhoud, hierbij mijn voor en na foto:
[ Afbeelding ]
Na
[ Afbeelding ]
- idd de filter zelf reinigen (die moet je opendraaien, zit naast dat slangetje - dat slangetje dient alleen om het laatste water te laten weglopen zodat de filter er veilig uitkan - wel even dweil onder dat hoekje van de machine frotten want 100% leeg is je wasmachine nooit)
Jaarlijks? Ik doe de hele wasmachine (en vaatwasser) echt maandelijks helemaal schoonmaken.
Konstantine schreef:Ik ga biotex ook proberen als azijn niet werkt, is ammonia niet super agressief?