Jeetje, hier schrik ik van, heel veel sterkte en natuurlijk gaan we weer een kaartje sturen en meeduimen!
Ik ben in shock…Ze is vannacht 1:20 overleden. Ze is gisteravond in slaap gebracht dus rustig en pijnvrij heen gegaan.Ik … weet even niet wat ik moet zeggen
Jeutje, hoe dan. Heel veel sterkte Kabayo. En uiteraard ook voor familie van Faline en iedereen die haar lief heeft
Jee... Verschrikkelijk...Geen woorden voor.Heel veel sterkte voor jou en uiteraard haar zus en verdere familie en vrienden
Oh mijn god, wat heftig zeg en de 2e in korte tijd. Gecondoleerd en Heel veel sterkte voor jullie allemaal
Ojeetje, ik las dit topic gisteren en was van plan een kaartje te sturen, wat een verschrikkelijke update..Ze was toch ook nog heel jong?Afschuwelijk, heel veel sterkte aan iedereen die haar lief heeft, wat een verdriet...
Afschuwelijk ik wilde vandaag een kaartje gaan kopen. Maar de gruwelijke waarheid is anders. Ik ben er stil van en in schok, zo jong zo vol plannen en leven en dan weg in een keer. Heel veel sterkte voor iedereen die haar liefheeft
Wat een ontzettend heftige update.. rust zacht lieve FalineEen enorm dikke knuffel voor jou Kabayo en voor al Faline's nabestaanden. Heel veel sterkte
Wat? Jeetje wat ontzettend erg . Ik ben even sprakeloos. Heel veel sterkte aan iedereen die haar lief had.