Laden op het werk kan al zijn er veel meer EV rijders dan laadpunten. Ik ga er eens op letten of er nog plek vrij is als ik aankom. De prijs op het werk is laag dus dat is ideaal.
In de buurt zit er 1 op 5min lopen en 10min lopen. Van Vattenfall en Allego dus dat is niet echt om de hoek. Zeker met rotweer of haast (wat ik altijd heb) lijkt me dat wel vervelend. Thuis laden kan maar moest ik zien als noodoplossing. We hebben gewoon een eigen oprit. Over een paar jaar kan er ook zeker een eigen paal/wallbox komen.
Openbare laadpaal aanvragen is nog niet zo'n gek idee. Die optie ga ik ook onderzoeken.
Er moet sowieso een 2e auto komen en ik vind het eigenlijk zonde om benzine te rijden aangezien ik allemaal korte stukjes rij. Daarnaast rijdt elektrisch gewoon heerlijk. Ik verwacht dat ik met 2 tot 3x per week laden makkelijk uitkom. Hij zou dus niet elke nacht geladen hoeven worden.
Snelladers zitten niet echt in de buurt. Auto heeft (nieuw) een range van 325km en ik rij ongeveer 300km per week.
Veel plussen en minnen dus. Handigste is gewoon laden op mijn werk. Als ik bv maandag en woensdag op het werk laad en zaterdag in de wijk (dan heb ik geen haast

Voor de mensen die wel thuis een paal hebben, zijn die universeel?