Cadeau ouders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:25

miereneter schreef:
Marije_jiplover schreef:
Hier ook hoogtevrees, maar een ballonvaart vonden we fantastisch.
En mijn moeder heeft ook fors hoogtevrees, maar vond een ballonvaart ook fantastisch.

Dus wellicht is dat idee nog een heroverweging waard?

Ik sta versteld van de mensen met hoogtevrees die het leuk vonden in een ballon. Zelf ga ik nog liever ter plekke dood dan dat ik zo'n ding stap. Vind het toch geen aanrader voor iemand met hoogtevrees, als er duizend andere leuke cadeau-ideeën zijn.

Sorry, geen cadeaubijdrage van mij, maar ik moest even opkomen voor TS haar moeder!
Hoogtevrezers Unite :+ !

Hahahahha, jij schrijft wat ik dacht. Heb ooit een gratis ballon vlucht aangeboden gekregen van Ad Ballon omgeving Breda (lang geleden). Ik heb hem fijntjes verteld dat de rug van mijn paardje, hoog genoeg is. _O-

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:48

Toen mijn ouders 45 jaar getrouwd waren vorig jaar waren we een weekje op de Veluwe en heb ik met hun trouwdag (de nacht ervoor :D) het huisje helemaal versierd (met “45” en een hart van folie ballonnen, slingers en chocola), we hebben toen ook nog foto’s gemaakt met hun samen met die ballonnen. Ik had ook een sterrenkaart laten maken, dus hoe de sterrenhemel stond op het tijdstip en de locatie van hun trouwen. Die had ik op A0 afgedrukt.
We hebben door de week heen ook een aantal leuke dingen gedaan, onder andere naar de dierentuin geweest.
Na de vakantie heb ik een fotoboek gemaakt van de week, was hartstikke leuk!

pien_2010

Re: Cadeau ouders

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:50

Wat hartverwarmend Warboel!!!!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:10

Ok, nog 1x offtopic:

Jullie hebben dus beiden geen ballonvaart gedaan vanwege je hoogtevrees?

Zonde...

Mijn moeder heeft echt heel erg hoogtevrees, maar wilde mijn man het kado (een ballonvaart) niet in zijn eentje laten uitvoeren.

Ze was super zenuwachtig, kroop aanvankelijk weg in de ballon, maar heeft er tot haar eigen verbazing van genoten.

Ik heb me laten vertellen door iemand die hier verstand van heeft, dat hoogtevrees "verdwijnt" wanneer je geen contact met de grond meer hebt.
Dus op een hoge toren oid heb je contact met de grond en is het eng.

En eenmaal zwevend in die ballon is er geen contact en is er niks meer eng kwa hoogte.

Ook mijn eigen ervaring met een ballonvaart is dat het gevoel wat ik erbij had, in niks lijkt als wat ik heb als ik bv in de Eusebius kerktoren bij het glazen balkon sta misselijk te worden.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:14

Marije_jiplover schreef:
Ok, nog 1x offtopic:

Jullie hebben dus beiden geen ballonvaart gedaan vanwege je hoogtevrees?

Zonde...

Mijn moeder heeft echt heel erg hoogtevrees, maar wilde mijn man het kado (een ballonvaart) niet in zijn eentje laten uitvoeren.

Ze was super zenuwachtig, kroop aanvankelijk weg in de ballon, maar heeft er tot haar eigen verbazing van genoten.

Ik heb me laten vertellen door iemand die hier verstand van heeft, dat hoogtevrees "verdwijnt" wanneer je geen contact met de grond meer hebt.
Dus op een hoge toren oid heb je contact met de grond en is het eng.

En eenmaal zwevend in die ballon is er geen contact en is er niks meer eng kwa hoogte.

Ook mijn eigen ervaring met een ballonvaart is dat het gevoel wat ik erbij had, in niks lijkt als wat ik heb als ik bv in de Eusebius kerktoren bij het glazen balkon sta misselijk te worden.

Wat ik zeg, over mijn dood lijk. Ik geloof je op je woord, maar ik ga het niet proberen.

Toch nog een cadeau-idee, ik moest eraan denken door het (leuke cadeau!) van Warboel: ik heb mijn broer + vrouw + kind wel eens een ster cadeau gedaan. Dan wordt er een ster in het heelal naar de ontvanger(s) vernoemd. Is nep natuurlijk, gaat om het idee, ze vonden het erg gaaf. Zijn meerdere aanbieders, o.a. https://osr.org/nl/?gad_source=1&gad_ca ... ZCEALw_wcB

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:18

Mijn ouders zijn ook nuchter, maar hebben we wel blij gemaakt met een grote familiefoto incl mooie lijst. En met een "happen en trappen" bon. Zou ik zelf niet blij van worden, maar mijn ouders vonden het supertof.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:20

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:29

Ik lees mee. Eind deze maand zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd en ik ben zelf op vakantie. (Ja lekker gepland) maar half juni gaan we met z'n alle uiteten. Mijn ouders zijn mensen die 6 dagen per week werken. En als ze iets willen kopen ze het zelf wel...

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:42

Wij gaan mijn schoonouders een stukje grond in Schotland geven als zij weer jubileum hebben.
Je krijgt dan een officieel setje documenten dat je grondbezitter bent, krijgt de coördinaten zodat je je 'lapje' grond kunt bezoeken en mag vanaf dat moment officieel de titel Lord en Lady voeren bij je naam. Er zijn verschillende websites via waar je dat kunt doen.

Mijn vriend zegt ja je hebt er helemaal geen k*t aan maar het is wel bijzonder :') :') :') Hij brengt het een beetje lomp maar heeft wel een punt :')

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:07

Geen idee in wat ze interesse hebben, maar hier ooit ouders en kinderen laten schilderen, echt een schilderij dus (was 90 op 60 ongeveer)
Vonden mijn ouders toen fantastisch, en je herkende iedereen ook gewoon mooi.

Stijl kan je zelf kiezen bij wie je aanklopt.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:14

Mijn ouders waren vorig jaar 40 jaar getrouwd en hebben idd van de gasten veel belevenissen gekregen en daar zijn ze nog steeds mee zoet. Musical (o.a. 40-45 idd!!) maar ook weekendjes kamperen, happen en trappen bon etc.
Van een van de gasten kregen ze een appelboom cadeau bij een lokale fruit kweker, daar is ook een boerderijwinkel bij etc; je snapt het type. Daar betaal je een bepaald bedrag voor en krijg je een paar keer een update met foto’s van de bloesem, van het begin van de appels etc en dan mag je ook alle appels uit je eigen boom oogsten. Dat hebben ze met mijn neefje gedaan en vonden ze ook fantastisch.

Wij als kinderen hebben een weekendje Beekse Bergen cadeau gedaan, met een huisje dat uitkijkt op zo’n savanne. Dat was echt heel erg leuk!