Vanaf vakantie :p Ik zou het wel jammer vinden als door een groepsapp dit topic stil gaat vallen. Iets wat je wel vaker ziet als een topic een groepsapp krijgt.
Want vind juist zo gezellig af en toe deze berichtjes als ik in de nacht zit ^^
Van mij hoeft de groepsapp niet. Post liever hier in het topic af en toe als vaste nachtdienst
lonniejj
Geplaatst: 15-05-25 23:53
Laatste nachtje hier
Ik snap de opmerkingen over een groepsapp. Voor mij was het puur om soms wat leuke anekdotes te delen over mijn werk, maar risico van stilvallen snap ik ook wel weer.
Het was afgelopen nacht relatief rustig, eens zien wat de laatste brengt
vorige heb ik ook meegelezen, ik werk in een woonzorgcentrum en nu 2/2 in mijn vrije weekend gister rustig, vandaag druk! mensen die vallen en zo hopelijk blijft iedereen nu in bed.
Mag ik mij misschien ook melden? Sinds 2023 werkzaam in de ouderenzorg, en sinds vorig jaar doe ik ook nachtdiensten! Begonnen met 1 en nu momenteel bezig met de laatste van een reeks van 3.
Mag ik mij hier ook melden? Ik werk niet in de zorg maar in een 5 ploegendienst. Dus van de 6 dagen die ik werk heb ik 2 nachtdiensten. Vandaag de eerste
miereneter
Geplaatst: 24-05-25 06:25
Ja, natuurlijk, welkom! Het topis is zeker niet alleen voor mensen die in de zorg werken. Er zijn natuurlijk tig beroepen waarbij je nachtdiensten draait. Vind het zelf erg interessant om ook die ervaringen te horen. In welke sector zit jij?