Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Ja dat is echt absurd duur. En inderdaad zodra je bij het schip in de buurt bent kan het al mis gaan. Ik meen dat het is van €7 per mb was. Daar zit je snel aan.
alice0cullen schreef:Heeft mijn moeder zon 15 jaar geleden op de camping gehad . Voor het eerst een smartphone dus die dacht ik ga lekker mijn online spelletjes doen. Howrse , horsenation dat soort spul . Kreeg ze na een week een belletje wat ze in godsnaam aan het doen was ,werd ook een duur grapje bijna 2500 die ze uiteindelijk hebben kwijtgescholden uit coulance . Sindsdien heeft ze nooit meer een spelletje gedaan op de camping
Ezellover25 schreef:alice0cullen schreef:Heeft mijn moeder zon 15 jaar geleden op de camping gehad . Voor het eerst een smartphone dus die dacht ik ga lekker mijn online spelletjes doen. Howrse , horsenation dat soort spul . Kreeg ze na een week een belletje wat ze in godsnaam aan het doen was ,werd ook een duur grapje bijna 2500 die ze uiteindelijk hebben kwijtgescholden uit coulance . Sindsdien heeft ze nooit meer een spelletje gedaan op de camping
Had jij of jouw moeder die dure rekening?
Kan het even niet goed uit het verhaal halen.
Ligt waarschijnlijk aan mij hoor.
Ezellover25 schreef:alice0cullen schreef:Heeft mijn moeder zon 15 jaar geleden op de camping gehad . Voor het eerst een smartphone dus die dacht ik ga lekker mijn online spelletjes doen. Howrse , horsenation dat soort spul . Kreeg ze na een week een belletje wat ze in godsnaam aan het doen was ,werd ook een duur grapje bijna 2500 die ze uiteindelijk hebben kwijtgescholden uit coulance . Sindsdien heeft ze nooit meer een spelletje gedaan op de camping
Had jij of jouw moeder die dure rekening?
Kan het even niet goed uit het verhaal halen.
Ligt waarschijnlijk aan mij hoor.
_xManadisx_ schreef:Ik heb dat ook een keer gehad, in australie. Toen moest ik met mijn verzekering en huisarts bellen ivm een bezoekje aan het ziekenhuis dat ik moest afleggen. Ik netjes een bundel aangezet en na de belletjes weer uitgezet. Kreeg ik naderhand een rekening van ik meen 150 euro.
Toen was het inderdaad nog niet te vinden op de site van vodafone dat het zo werkte. Maar ze hadden inderdaad de telefoontjes geregistreerd op de tijd dat ik gebeld had daar, en die niet omgezet naar de tijd dat de bundel aan stond in nederlandse tijd. Na heel veel bellen en ruzie maken met vodafone heb ik een slechte recensie geplaatst op FB, toen had ik binnen 10 minuten mijn geld terug.
Dit is ondertussen ook al 10 jaar geleden
Electra63 schreef:Op Kos (= Europa) maakt je telefoon soms contact met het netwerk in Turkije (= buiten Europa) en dat kan dus wel in de papieren lopen.