Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nessie schreef:Je moet eerst jezelf en je gezondheid liefhebben, op deze manier kan je geen gezonde partner zijn voor welke liefde dan ook. Daarnaast vind ik het een verantwoordelijkheid naar je toekomstige kinderen een man uit te zoeken die zelf graag al vader wilde worden en niet iemand die het doet omdat jij het wil.
Prairy schreef:Ten tweede (ik ben zelf van de 1 persoon maar ook altijd van lange relatie naar lange relatie gegaan), misschien kun je eens onderzoeken om het wel met 2 te proberen, als zij daar ook voor open staan.
Dat zal echt ook niet makkelijk zijn. Maar als jij zo verscheurd wordt en zij ook, is het misschien iets om te onderzoeken. Wellicht dat de uitkomst toch is dat jullie niet bij elkaar passen, maar dan heb je het in ieder geval onderzocht.
Goof schreef:Prairy schreef:Ten tweede (ik ben zelf van de 1 persoon maar ook altijd van lange relatie naar lange relatie gegaan), misschien kun je eens onderzoeken om het wel met 2 te proberen, als zij daar ook voor open staan.
Dat zal echt ook niet makkelijk zijn. Maar als jij zo verscheurd wordt en zij ook, is het misschien iets om te onderzoeken. Wellicht dat de uitkomst toch is dat jullie niet bij elkaar passen, maar dan heb je het in ieder geval onderzocht.
Dit heeft ze toch al 10 jaar met nr 1 en 1 jaar met nr 2 gedaan??
Prairy schreef:Goof schreef:
Dit heeft ze toch al 10 jaar met nr 1 en 1 jaar met nr 2 gedaan??
Niet simultaan toch? Of heb ik nou zo verkeerd zitten lezen? Dat zou kunnen hoor, als dat zo is, sorry TS, dan heb ik het verkeerd begrepen
_Femkeeex schreef:Ik weet wel 1 ding zeker. Ik heb geen zelfliefde en eigenwaarde en ik moet de tijd nemen om dit wel te krijgen. Om te ontdekken wie ik ben zonder iemand anders. Maar het is gewoon verdomd moeilijk.
Duhelo schreef:als je partner je "moeilijk" vindt, vindt dat je "teveel" bent, dan zit het bij hem simpelweg niet diep genoeg. He is just not that into you. Heel waarschijnlijk vindt hij je wel "gemakkelijk", in alle betekenissen van het woord, want ik gok dat jij er wel bent voor hem als hij jou nodig heeft (voor huishouden, seks, gezelschap, wat hij ook maar wil), maar je er bitter weinig van terugkrijgen.
L was een leuke rebound, maar meer zit er niet in ...