Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Oh jeetje, draag alsjeblieft geen rood naar de bruiloft, die kleur valt in dezelfde categorie als wit of zwart op een bruiloft
Verder, van Tilburg, hele mooie hele grote winkel. Zij hebben gratis personal shoppers en naast kleding voor dagelijks gebruik, hebben zij ook een heel groot assortiment voor speciale gelegenheden. Ik zou daar eens kijken, daar moet je kunnen slagen.
Rintah schreef:https://www.roetgerink.nl/dames/jumpsui ... 27860.html
Zoiets? Geen pastel groen, chique en niet bloot, en binnen budget.
Staan nog wel meer mooie jumpsuits op die site, en ook de winkel is fijn, ruim assortiment ook in gelegenheidskleding en kunnen ook ter plekke wat aan het kledingstuk aanpassen (innemen of inkorten bijvoorbeeld). Redelijk vergelijkbaar met van tilburg. Roetgerink zit in enter (twente)
Eik schreef:Citaat:Oh jeetje, draag alsjeblieft geen rood naar de bruiloft, die kleur valt in dezelfde categorie als wit of zwart op een bruiloft
Verder, van Tilburg, hele mooie hele grote winkel. Zij hebben gratis personal shoppers en naast kleding voor dagelijks gebruik, hebben zij ook een heel groot assortiment voor speciale gelegenheden. Ik zou daar eens kijken, daar moet je kunnen slagen.
Tja ze hebben op hun website een kleurenpalet staan en voorbeelden van kleding. Rood staat daar toch echt bij
Sky_As schreef:Eik schreef:Tja ze hebben op hun website een kleurenpalet staan en voorbeelden van kleding. Rood staat daar toch echt bij
Probleem met rood is, dat het een kleur is die op foto's echt heel erg opvalt.... ( Rood "verkleurd" ook vaak op een foto)
Als iedereen in het rood is en alleen de bruid in het wit valt het nog wel mee. Maar als iedereen allerlei kleuren aan heeft, 1 iemand rood, zal die vaak het meest opvallen.
Maar als die kleur er bij staat zullen ze er wel over nagedacht hebben....
Leukertje schreef:https://www.studioanneloes.nl/mandy-lot ... ise-12563/
Studio Annelies heeft vaak ook mooie gelegenheidskleding van erg goede kwaliteit
Amber_anne schreef:https://www.peek-cloppenburg.nl/nl/dame ... /jumpsuits
Het is moeilijk om specifieke items te zoeken met de gegeven informatie. Wat is de dresscode precies, wat zijn voorbeelden die je zelf mooi vindt. Dat soort vragen maken het wel makkelijker
Sky_As schreef:Keldeo schreef:
Hoymans is dropshipping, geldt overigens voor al je links zie ik nu....dus dan betaal je 50 euro voor een jumpsuit uit China die je zelf voor 20 euro kunt bestellen.
Kun je al zien aan de lay out van de site dat het dropshipping is...
Esther_ schreef:zoals eerder genoemd van Tilburg in Nistelrode. Ze hebben ook een afdeling feestkleding
Ik vind deze wel mooi, ook zonder feestje leuk.
https://www.vantilburgonline.nl/p/jumpsuit-groen-113948
Sky_As schreef:Ik vind de kwaliteit van shein niet eens het slecht.
Natuurlijk is het geen studio Anneloes kwaliteit. En moet je goed de recensies lezen en foto's bekijken.
Maar goed, het is ook net wat je wil
Ik vind 150 euro voor iets wat ik misschien 1x per jaar of nog minder draag zonde.
Mocht je het wel veel vaker willen dragen is het al anders.
Dropshipping nooit doen, dan betaal je het (drie) dubbele voor dezelfde kwaliteit, waarom zou je dat doen
Sky_As schreef:Ik vind de kwaliteit van shein niet eens het slecht.
Natuurlijk is het geen studio Anneloes kwaliteit. En moet je goed de recensies lezen en foto's bekijken.
Maar goed, het is ook net wat je wil
Ik vind 150 euro voor iets wat ik misschien 1x per jaar of nog minder draag zonde.
Mocht je het wel veel vaker willen dragen is het al anders.
Dropshipping nooit doen, dan betaal je het (drie) dubbele voor dezelfde kwaliteit, waarom zou je dat doen
Eik schreef:Sky_As schreef:
Probleem met rood is, dat het een kleur is die op foto's echt heel erg opvalt.... ( Rood "verkleurd" ook vaak op een foto)
Als iedereen in het rood is en alleen de bruid in het wit valt het nog wel mee. Maar als iedereen allerlei kleuren aan heeft, 1 iemand rood, zal die vaak het meest opvallen.
Maar als die kleur er bij staat zullen ze er wel over nagedacht hebben....
Ik ga er vanuit dat ze er over nagedacht hebben. Gezien ze alles heel erg uitgedacht en gepland hebben.
Ik heb zo weinig bruiloften dat ik maar 2 regels weet van "vroeger"
1. Je draagt geen wit
2. Je mag niet knapper zijn dan de bruid (Nou daar hoef ik mij geen zorgen om te maken)
De laatste bruiloft was ruim 10 jaar geleden en was de dresscode black and white...
In ieder geval heb ik weer een goede reden om uit te pakken met een mooi nieuw outfit.
paars schreef:Wanneer is de bruiloft en wil je lange of korte mouw? Zitten leuke tussen! Ik had voor een feest in de winter deze gekocht. Super fijne onkreukbare stof. Goudachtige laarsjes erbij bij Nelson. Als je het wat vindt zoek ik even op waar ik die ook alweer vandaan heb.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]