Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gwenvd schreef:Dank jullie wel voor alle berichten. Het grappige vind ik dat de verhouding precies is hoe ik me voel en hoe ik er in sta.
Het grote gedeelte zegt: doen!! En dat kleine stemmetje zegt: ja maar dit en dat.
Heel fijn om jullie meningen te lezen!
Gwenvd schreef:Bedankt voor alle reacties.
Als ik het huis accepteer ben ik mijn inschrijftijd kwijt.
Ik heb verschillende voorrang punten waardoor ik wel hoger kom.
Tot nu toe is er in onze woonplaats en de plek waar ik nu op nummer 1 sta (dit is een mini dorpje naast onze woonplaats) nog geen andere woning voorbij gekomen. Er is hier weinig aanbod.
Ze gaan wel een aantal woningen renoveren maar ik weet die prijsklasse niet.
In omliggende plekken sta ik in dorpen ver weg van hier wel op nummers 1 t/m 5 maar in de aanliggende populaire steden op ongeveer nummer 15.
Indd is het zo dat de jongens niet voor altijd op 1 kamer kunnen blijven, dit is gelukkig wel nog ver weg. Kans bestaat ook dat ze dan meer bij hun vader zullen zijn of in ieder geval is die mogelijkheid er wel.
Het is 60m2 geloof ik, zit wel een bijkeukentje bij wat fijn is voor wasmachine ed.
Qua haast, die is er wel degelijk. Ik zit nu steeds op andere plekken, ik heb nu voor 3 maanden nog een plek om te verblijven maar daarna nog niks. Bij mijn ex blijven is geen optie, we gaan nog oké met elkaar maar voor hem en de kinderen is het niet goed. De hoop dat ik blijf is dan te groot en te verwarrend.
Gwenvd schreef:Dank jullie wel voor alle berichten. Het grappige vind ik dat de verhouding precies is hoe ik me voel en hoe ik er in sta.
Het grote gedeelte zegt: doen!! En dat kleine stemmetje zegt: ja maar dit en dat.
Heel fijn om jullie meningen te lezen!