Cayenne schreef:Is de stof wel ademend? Geen pure polyester of andere zweetstof?
De broeken die ik heb gehad helemaal niet. De casual broeken heb ik inmiddels niet meer, alleen de leggings, en die vind ik ook fijn in de zomer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Zijn dat misschien verschillende mensen Captain?
Want “iedereen” is wellicht een beetje te generaliserend .. er staan zeker 2 posts van mensen die iets vinden van de duurzaamheid
miereneter schreef:Hannanas schreef:Ik zou er niet kopen. Geen duurzaam merk en ze zijn niet transparant over de arbeidsomstandigheden en millieu aspecten.
Helemaal waar. Toen ik bestelde, had ik echt de indruk dat het een Europees bedrijf was. Slordig van me, had eerst moeten lezen waar ze gevestigd zijn (Singapore). Daar bestel ik dus niet meer en ik ben nog aan het dubben of ik het terugstuur.
Overigens best wel een lastig probleem, want de meeste merken trekken zich niet veel aan van welzijn en duurzaamheid. Dan moet je echt naar de fair wear-hoek, of nog beter, tweedehands. (Ik spreek hier ook en vooral mezelf streng toe.)
deksel schreef:Heeft iemand fotos van hun broek (aan) in het echt? En vallen de broeken op maat, te groot of te klein?
Captain schreef:Cer schreef:Zijn dat misschien verschillende mensen Captain?
Want “iedereen” is wellicht een beetje te generaliserend .. er staan zeker 2 posts van mensen die iets vinden van de duurzaamheid
Nee klopt is heel generaliserend maar een topic over Temu ontaard altijd in een rel, terwijl het hetzelfde principe is.