Halara broeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 10:03

Cayenne schreef:
Is de stof wel ademend? Geen pure polyester of andere zweetstof?

De broeken die ik heb gehad helemaal niet. De casual broeken heb ik inmiddels niet meer, alleen de leggings, en die vind ik ook fijn in de zomer.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 10:26

Toch grappig dat iedereen hier lyrisch over is, maar als je bij Temu besteld je nog net niet gekielhaald wordt. :+

Cer

Re: Halara broeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 10:37

Zijn dat misschien verschillende mensen Captain?
Want “iedereen” is wellicht een beetje te generaliserend .. er staan zeker 2 posts van mensen die iets vinden van de duurzaamheid

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 10:41

Ingrid_ms schreef:
Ik heb ze net binnen. De XS petit denim zit echt perfect en super comfortabel. Duurde wel 2 weken voordat ik ze had.

Mag ik vragen hoe groot je bent voor de petite?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 10:47

Gewoon op de maten kijken. De inseam length is super fijn om broeken op de kopen. Sommige petite broeken zijn nog steeds te lang voor me, maar dat zie ik dus al voordat ik bestel. Heb gewoon mijn binnenbeenlengte opgemeten voordat ik de eerste keer bestelde. :j

Edit: een Temu die talloze mini shops in heeft met elk hun eigen producten waar dus weinig zicht op is, is natuurlijk weer heel anders dan een enkel bedrijf. Geen idee hoe duurzaam ze zijn, maar dat weet je helaas van veel bedrijven niet. Kan er inderdaad weinig over vinden, maar het vergelijken met Temu vind ik ook niet geheel kloppend.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 10:51

Heeft iemand fotos van hun broek (aan) in het echt? En vallen de broeken op maat, te groot of te klein?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 10:52

Cer schreef:
Want “iedereen” is wellicht een beetje te generaliserend .. er staan zeker 2 posts van mensen die iets vinden van de duurzaamheid

Nee klopt is heel generaliserend maar een topic over Temu ontaard altijd in een rel, terwijl het hetzelfde principe is. :+

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 10:53

Ik heb er vandaag eentje aan maar je ziet niet veel sorry.
Ik heb dus een petite en ben 1.65cm. Hij valt highwaist.

Sorry mn schoenen en werkjasje matchen niet maarja :+

Afbeelding

sandrabmg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 10:59

ik heb er nu ook 2, een denim en een nette broek voor naar kantoor en ze zitten heerlijk, eerlijk is eerlijk ik koop ze wel via Vinted ( toch nog enigszins duurzaam want 2e hands)

Lindsey_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 11:05

miereneter schreef:
Hannanas schreef:
Ik zou er niet kopen. Geen duurzaam merk en ze zijn niet transparant over de arbeidsomstandigheden en millieu aspecten.

Helemaal waar. Toen ik bestelde, had ik echt de indruk dat het een Europees bedrijf was. Slordig van me, had eerst moeten lezen waar ze gevestigd zijn (Singapore). Daar bestel ik dus niet meer en ik ben nog aan het dubben of ik het terugstuur.

Overigens best wel een lastig probleem, want de meeste merken trekken zich niet veel aan van welzijn en duurzaamheid. Dan moet je echt naar de fair wear-hoek, of nog beter, tweedehands. (Ik spreek hier ook en vooral mezelf streng toe :o .)

of kopen van europese makelij. Die zijn er ook. Angels heeft goed zittende jeans.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 11:17

Misschien stomme vraag hoor.... maar zakken ze niet? Ik vind bij meeste legging s dat je constant aan hijsen bent. :') Ook de dure gymsharks enzo.

Ik wil heel graag zo'n cargo broek Halara, maar ben zo bang dat ze zakken?

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 11:18

Captain schreef:
Toch grappig dat iedereen hier lyrisch over is, maar als je bij Temu besteld je nog net niet gekielhaald wordt. :+

Ik bestel ook gewoon bij Temu hoor :')

@ Amber, de modellen die ik heb niet maar heb geen ervaring met de cargo broek.

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 11:22

@amber,

Ik heb 2 cargo leggings van hun, ze zakken mij niet af, tenzij ik mijn eigen telefoon,werktelefoon en werksleutelbos in de zakken stop

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 11:28

deksel schreef:
Heeft iemand fotos van hun broek (aan) in het echt? En vallen de broeken op maat, te groot of te klein?

Ik ben aan het werk en heb nu de flaired aan, van boven zit hij aansluitend op de bovenbenen, tevens een high waist.Beetje lastig om een goede foto te maken, foto:

Afbeelding

Dat touwtje is niet van de broek hoor,maar van mijn werk telefoon.

@Cayenne,

Bij mij op het werk is het, het hele jaar door bloedheet ( ouderenzorg) en met de broeken heb ik geen last van zweterig en of plakkerig gevoel, voordeel van deze broeken vind ik, dat ze snel droog zijn als ze nat zijn geworden ( door douchen van bewoners of door een regenbui bijvoorbeeld).

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 11:43

Net mn nieuwe broek aan. Er hangt dus nog een kaartje aan. :+

Afbeelding

Heb deze ook in het blauw en zwart. En dan de cargo broek in zwart en bruin voor mijn stalwerk.

Ik heb ook één denim gekocht op maar 7/8 maar dat was geen passende petit size en dat zie ik wel. Is bij mij een normale lengte en daardoor valt de knie niet op de juiste plek. Ik hoop dus dat ze de denims en flared broeken ook nog wat korter gaan maken.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 11:45

Dank jullie voor de antwoorden !!

Heeft iemand een foto van de cargo broek aan?

En Tall, is dus idd wat langer qua lengte?

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 11:46

Ik ben 1,80m en de tall valt perfect.
Had ook een keer de regular besteld en die waren duidelijk te kort.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 11:55

Afbeelding

Speciaal nog even voor je aangetrokken. :')

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 11:59

Captain schreef:
Cer schreef:

Nee klopt is heel generaliserend maar een topic over Temu ontaard altijd in een rel, terwijl het hetzelfde principe is. :+

Ik ben uit nieuwsgierigheid gaan kijken en ben vooral verbaasd dat het ook nog €50-60 per stuk kost, dus gewoon normale NL webshop prijzen? :o? terwijl die broeken of volledig polyester zijn of viscose + polyester en zelfs zgn denim grotendeels polyester is.

Losgezien van duurzaamheid enz lijkt de prijs-kwaliteit verhouding best scheef imo.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 12:06

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 12:12

Celebi schreef:
[ Afbeelding ]

Speciaal nog even voor je aangetrokken. :')

You are the best <3

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-25 13:48

Best enthousiaste reacties hier dus.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 15:27

Zijn dit niet gewoon de “comfort broeken” uit Turkije voor een hogere prijs?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 16:02

ik ben helemaal weg van deze, zelfs met 30 graden voelt ie nog koel aan. Ik heb hem wel smaller onderaan de pijpen en korter gemaakt.
Verder heb een paar denim leggings van ze, maar die gaan na een paar dagen enorm afzakken.
Wat ik wel jammer vindt, is dat de grote maten een stuk duurder zijn dan de "gewone" maten.

Texnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-25 07:50

Ik heb 1x een Halara legging geprobeerd, ik vond het niks. Dunne, goedkope stof. Typische China troep.