Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gaabje schreef:Ik denk als je ‘m koopt zo snel mogelijk mengen en dan in de koelkast zetten. Dan stolt het en komt de olie niet meer bovenop te liggen. Om te smeren dan een flinke lepel eruit halen ‘s avonds of ‘s ochtends even in de magnetron?
Careano schreef:Ik woon ook in Ierland en de Lidl hier verkoopt deze 100% pindakaas, met en zonder stukjes. Wij bewaren hem gewoon in de kast en met even door roeren met je mes voordat je smeert gaat het prima! Misschien een idee?
[ Afbeelding ]
Lizz schreef:Konstantine schreef:Ik heb hier op insta een keer een hulpstukje voor gezien.
Maar zie dat maar eens terug te vinden...
Deze denk ik:
[ Afbeelding ]
Marije_jiplover schreef:Ik koop mijn 100% pindakaas in een winkel waar ze hem ter plaatse voor mij persen uit pinda's.
En die ontmengt nagenoeg niet.
Ik ben dus benieuwd wat het proces is dat leidt tot de 100% pindakaas in die potjes bij de supermarkt.
Want ik krijg dus echt niet zo'n dikke laag olie op de pindakaas.
Lughnassadh schreef:Marije_jiplover schreef:Ik koop mijn 100% pindakaas in een winkel waar ze hem ter plaatse voor mij persen uit pinda's.
Ik ben dus benieuwd wat het proces is dat leidt tot de 100% pindakaas in die potjes bij de supermarkt.
Nu ben ik heel nieuwsgierig welke winkel dit is. Wil je het delen?
Marije_jiplover schreef:Ik koop mijn 100% pindakaas in een winkel waar ze hem ter plaatse voor mij persen uit pinda's.