Hier helaas ook niet meer... Alleen nog één broekje. Zou je de Wibra misschien niet kunnen bellen of mailen? Misschien kunnen zij de voorraad in de winkels in zien en er een opsturen?
Ik was helaas pas na sluitingstijd thuis gisteren, vandaag en morgen moet ik werken, ik zal proberen om woensdag even te kijken voor je
Heb je Facebook? Er is een groep ‘Wibra kinderkleding hoekje’ met 23000 leden. Worden dagelijks dit soort oproepjes geplaatst (vaak met succes!)
Wat een lieve bokkers allemaaal. Als het juiste item niet meer gevonden wordt… is er in ieder geval alles aan gedaan en wijd verspreid gezocht!
Ah heel jammer maar ik ben zo blij met de moeite die jullie hebben genomen.Al dan niet met het gewenste resultaat maar ik waardeer al jullie lieve reacties enorm
Wat goed! Helemaal blij voor je!Hier hadden ze hem niet meer.. wel wol die ik al een paar maanden zocht eindelijk weer
Unwritten schreef:Wat goed! Helemaal blij voor je!Hier hadden ze hem niet meer.. wel wol die ik al een paar maanden zocht eindelijk weer Haha da's dan wel weer leuk