Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie25501 schreef:Ik weet idd zeker dat het af ging op CO! Mijn kamer en huis heeft namelijk goede automatische ventilatie
Kimmie25501 schreef:Dat zou wel kunnen inderdaad. Ik weet alleen helemaal niet hoe ik dit zou moeten aanpakken. Zou je hier misschien meer uitleg over kunnen geven?
Shadow0 schreef:Volgens mij is het bij dat soort situaties zinvoller om (als je kunt) eerst zelf de deskundige te laten komen om het uit te zoeken. En ja - dat zijn dan kosten die je in eerste instantie zelf maakt, en als er nadrukkelijk niets gevonden wordt dan is het terugvragen van die kosten wat lastiger - maar dan weet je het.
En als het wel gevonden wordt in het gezamelijke kanaal, dan kun je zowel de onderzoekskosten als de reparatie gewoon op de VVE verhalen, daar is heel weinig onduidelijks aan.
Daar zit dus een financieel risico aan en ik weet niet hoe ingewikkeld of duur zo'n onderzoek is, maar dat zou ik eerst uitzoeken en als dat te overzien is lijkt me dat de weg van de minste weerstand en de snelste oplossing.