Welke telefoon raden jullie aan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Re: Welke telefoon raden jullie aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 15:13

Ik heb de Samsung a55, m'n 2e of 3e telefoon uit de a-serie. En ben er erg tevreden over!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-25 14:00

Ik heb sinds 2 weken de A55 voor m'n werk. Wat een vreselijk toestel.
Hij is echt enorm en de camera valt me enorm tegen.

Privé heb ik de S22 en krijg ik van de week de S25 (voor maar 360 euro, is/was een deal bij Vodafone/Ziggo). Ik zou dan toch echt eerder voor een oudere S-serie gaan van Samsung.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-25 15:13

Ik heb nu ook de Samsung A51 in m'n handen, maar de opvolger de A55 is al in bezit en geïnstalleerd, moet alleen WhatsApp nog overzetten, maar deze muts kan nooit afscheid nemen van de oude telefoon :+

Maar tot zover vind ik de A55 wel een heel stuk fijner dan de A51, alleen hij is wéér groter en zwaarder. Dat is tot nu toe mijn enigste - punt.

Regelmatig zijn de A55 in de aanbieding ergens, vorige week nog bij de Mediamarkt en dan zitten ze nèt onder de €300. Ik had m met black friday voor €276 in combinatie met een nieuwe sim only actie bij de mediamarkt.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-25 15:53

Ik heb gisteren de moto 50 edge neo even bekeken bij de Mediamarkt. Zo te zien voldoet hij ook prima aan de personaliseerbaar eis van TS. Er was in ieder geval een instelling voor.
Hij is kleiner dan mijn huidige telefoon dus dat vind ik ook wel fijn. Prijzen gaan op dit moment trouwens alleen maar stijgen wegens een tekort aan materiaal voor telefoons dus tenzij je wacht op een aanbieding zal t alleen maar duurder worden qua aanschaf.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 00:55

Hoeveel stond hij nu voor?

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 01:50

Ik heb een Google telefoon genomen vanwege de lange periode van updates. Ben trouwens toen zelf wel voor de nieuwste gegaan, omdat ik dacht als ik 3 keer een telefoon van 300/400 euro moet kopen zit je ook aan 1000/1200 euro, dan heb ik liever meteen die goeie en er dan lang mee doen. Want eerlijk.. een oudere telefoon betekent korter updates en uiteindelijk wordt ie onbruikbaar. Apps doen het niet meer, websites openen niet meer of functioneren niet. Op mijn vorige telefoon kon ik uiteindelijk niet eens meer mijn mail openen, bankzaken doen etc. Dus het is net hoelang je ermee wilt doen, maar 1 keer een goeie kopen kan soms net zo duur zijn als steeds een ouder model

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 09:51

Little_Gift schreef:
Hoeveel stond hij nu voor?

Die van 256GB ram is 299 euro nu. De goedkoopste met 512gb ram is 334 euro.

@Dorine
Een telefoon van 300 euro hoeft niet perse ouder te zijn qua model. De 50 edge neo is van vorig jaar september qua release datum en heeft dus ook 5 jaar aan updates. Mijn partner gaat ook voor een Google Pixel 9 pro die rond de 1000 euro zit, voor mij hoeft dat echt niet qua prijs. Ik laat mijn telefoon namelijk minimaal 10 keer per week op de grond donderen. Dus vaak redden ze het max 3 jaar. Mijn telefoon voor deze die ik nu heb had ik van 17-20, daarvoor ook 14-17. Dat deze al 4 jaar leeft is een wonder. Partner zijn telefoon is 8 jaar oud nu.