Facebook account geblokkeerd, geen vooruitgang.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 17:25

ivy_power89 schreef:
Kirrietje schreef:
Ik heb dit van de zomer gehad bij mijn instagram. Die was gehackt en het duurde 3 dagen voordat ik m terug had. Meteen overal 2 staps verificatie opgegooid.
Nu was het zo dat deze mensen ook in mijn mail zaten (doodeng) en dus de mail van de instagram helpdesk hadden geblokkeerd. Ik kreeg dus eerst steeds niet de mail binnen waarmee ik mezelf kon verifiëren. Misschien dat dit bij jou gebeurd is en je daarom niet verder kunt?

gelukkig zijn ze niet in mn mail geweest voor zover ik kon zien...
Maar aan de andere kant, hoe kunnen ze anders in mn account zijn gekomen toch?
ik heb mn wachtwoord veranderd inmiddels van mijn mail, dus laten we hopen dat dat genoeg is geweest.

wel vervelend voor jou ook!

ik ga er vanuit dat het bij mij ook een paar dagen duurt.

Dit staat bij de opties als een code sturen via sms of whatsapp.

[ Afbeelding ]

Ik lees net op fb bij anderen dat zij precies hetzelfde gestuurd gekregen hebben.
Denk dat het lang wachten gaat worden op 'niets'.

ivy_power89

Re: Facebook account geblokkeerd, geen vooruitgang.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-25 20:29

Maar als je dit leest op facebook, dan hebben zij hun account toch weer terug?

Ik leek net er ineens wel in te komen, ik kreeg een code via whatsapp door gestuurd (waar ik zelf om gevraagd had) maar net op het allerlaatste moment sloeg de pagina op hol..... en lag ik er weer uit.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-25 15:46

Nou.. stand van zaken momenteel

Ik zit er nog steeds niet in, krijg steeds herinneringsmailtjes van facebook dat ik mn account moet ontgrendelen, maar als ik op de link klik krijg ik een foutmelding dat ik de link te vaak gebruikt heb en het een dag later weer moet proberen.
Ook als ik mn id weer opstuur en een nieuwe link krijg.

Heb tot 9 februari om te ontgrendelen, dus besloten het maar even een paar dagen te laten gaan.
Er is gelukkig nog een leven buiten facebook whahahaha

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 16:24

En als je de mail aanklikt op computer en niet via je mobiel

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-25 17:04

ik heb alle opties al geprobeerd -O-

En nu ik dit meemaak zit ik mij steeds meer en meer af te vragen of ik het niet gewoon zo moet laten en een leven zonder facebook te hebben. Het feit dat je zo'n immens groot medium niet eens kunt bereiken, een medium waar miljoenen en miljoenen in om gaan, waar facebook zoveel macht over ieder account heeft dat stuit mij eigenlijk wel tegen de borst.
Maarja, zakelijk gezien kun je eigenlijk niet zonder......

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 17:15

Wat vervelend. Kan me voorstellen dat je ervan baalt.. ik schrik er wel van dat je je paspoort(gegevens) hebt opgestuurd. Pas je wel op -O-

Je kan toch ook een nieuwe FB aanmaken? Wel balen dat je opnieuw moet beginnen maar je kan zo zien wie je pagina geliked hebben zou ik denken en die weer opnieuw uitnodigen

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-25 17:56

Autumnn schreef:
Wat vervelend. Kan me voorstellen dat je ervan baalt.. ik schrik er wel van dat je je paspoort(gegevens) hebt opgestuurd. Pas je wel op -O-

Je kan toch ook een nieuwe FB aanmaken? Wel balen dat je opnieuw moet beginnen maar je kan zo zien wie je pagina geliked hebben zou ik denken en die weer opnieuw uitnodigen

Dat zijn bijna 900 mensen.
en daarbij moet ik dan ook een heel nieuw zakelijk account opmaken, waar ik recent nog iemand voor ingehuurd heb om dat allemaal goed in te stellen.....
Wil dan liever eventjes geduld hebben nog -O-