Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noeps schreef:Als secretaresse / praktijkondersteuner / office management bij een fysiotherapiepraktijk, verloskundigepraktijk of iets in die hoedanigheid? Mijn secretaresse werkt 3 dagen per week tijdens de schooltijden van haar kinderen, grotendeels vanuit huis.
prulletje schreef:Ik vermoed ook dat de jaren dat je eruit bent geweest het grootste probleem zijn.
Is er een bedrijf in je regio waar je graag zou willen werken? Wellicht is het een idee om te kijken of je daar een stage van een paar maanden zou kunnen doen. Zo kan je je skills weer up to date krijgen en tegelijkertijd laten zien dat je gemotiveerd bent.
Petpa schreef:*knip
Dan lees ik "melken, stront schepen en kalveren verzorgen".
Dat zwart - wit lezende zie ik een boerin voor me die wat dieren verzorgt.
Dit ombuigende, dan is het iemand die secuur te werk moet gaan, die verantwoordelijkheidsgevoel moet hebben en die gewend is aan te pakken.
Ook je leeftijd is zoiets.
Je kan uitstralen dat je oud bent (we hebben dezelfde leeftijd, dus ik mag het oud noemen).
Een werkgever kan het ook interpreteren als dat je niet afwezig gaat zijn ivm zwangerschappen omdat je die tijd al hebt gehad.
Kan het zijn dat die ombuiging in je brief ontbreekt?
DiantaM schreef:Op advocatenkantoren zal met die tijden misschien iets lastiger zijn, alhoewel mijn ervaring is dat het überhaupt moeilijk is om aan goede secretaresses te komen dus dat ze best wat flexibeler zijn dan vroeger. Welke regio zoek je?