Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Zo kun je de vraag ook lezen, had hem verkeerd begrepen sorry. 
 door de komst van een tweede kleintje wordt dat ook 2026. 
 (van simpel en klein naar chique en groter, qua jurk ook) dus lees lekker mee.                                                         

. We gaan in 2027 trouwen maar dan kan ik alvast bij jullie ideeen opdoen en genieten van de voorpret.                                                         Amado7 schreef:Oeh eindelijk mag ik mee praten! Elk jaar zie ik het trouwtopic langskomen maar als single kon ik nooit mee praten :’) Nu al een poos een relatie en we hopen 2026 te gaan trouwen! Al ga ik niks regelen voor hij op z’n knieën is gegaan, ik ben nogal traditioneel![]()
Wat een toffe locatie kwam er voorbij. Heel gaaf!
Ik zou wel graag een videograaf willen maar het is zo bizar duur als je ook een goede fotograaf wil. Ik heb liever een goede fotograaf naar mijn stijl dan beide en net Mwah. Dus heb even op je site gekeken Annemiek, maar zo gecombineerd is wel Nice! Wellicht dat ik dat tegen die tijd eens ga uitzoeken.

Ik was gewoon erg blij zoals jullie wel snappen 

maar dacht ach die straks wel als mijn vriendin weg was. Nou ik kwam dus beneden en daar stond die. Kaarsen op de grond in de vorm van een hart, grote bos rozen en mijn vriendin zat sneaky op de bank te filmen 

Fotograaf heb ik al wel een idee van als ze beschikbaar is, ze heeft foto’s gemaakt op de bruiloft van een vriendin en die vond ik heel mooi. Videograaf weet ik nog niet helemaal. 

.