Weet iemand of er een maximaal bedrag is dat je mag indienen?
Nee, elke factuur kun je indienen. Je moet wel erbij vermelden waarom je vindt dat ze jouw factuur juist moeten betalen. Maar er zit geen limiet op het bedrag.
Ook ik zou graag in de whatsapp groep worden toegevoegd. Mijn rekening is voor het prijsverschil wat ik moet bijbetalen om mijn recent aangeschafte auto in te ruilen voor een andere. Dit omdat mijn auto vanaf de 7 maanden geleden dat ik hem besteld heb, 4 maanden op de brug bij de garage staat. Alles gelukkig wel onder garantie, maar een betrouwbare auto is voor mij een must
Om het hele uur, na het nieuws en de file informatie wordt er een naam opgenoemd.
Wbt wel of niet hele dag kunnen luisteren, sommigen misschien niet,maar sommigen weer wel.
Als je meedoet, kan je dat laten weten aan vrienden,familie etc zodat als ze jou naam horen, jou kunnen inlichten.
marleen_usar
Geplaatst: 29-01-25 16:16
Ik probeer ieder uur te luisteren en meer mensen luisteren mee.
lovelyfiefy
Geplaatst: 31-01-25 20:03
Ik heb zojuist ook een rekening ingestuurd. Vriezer begon te lekken en we hadden het kopen van een nieuwe nog uitgesteld ivm verbouwen. Maar ja nu moesten we. Dus het leek me de juiste rekening om in te dienen
Is er een app groepje? Daar zou ik wel graag in willen
Laatst bijgewerkt door lovelyfiefy op 31-01-25 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt
tijdens mijn werk luisteren wij de hele dag mee. Ik ga daar dus ook wel even aangeven dat ik een rekening heb ingediend. Dus die mogen ook even mee opletten met mij Maar ik kan dus ook voor andere wel makkelijker opletten op die tijdstippen. Daarvoor of daarna zit ik in de auto kan ik ook luisteren. En thuis ga ik hem gewoon aanzetten op 538
lovelyfiefy
Geplaatst: 31-01-25 20:12
ManonGrr schreef:
Weet iemand of er een maximaal bedrag is dat je mag indienen?
Op de website staat dat ze een budget tot 100.000 hebben
loulou
Geplaatst: 31-01-25 20:50
Een collega van mij was afgelopen week in de uitzending, zij heeft het bedrag van een Apple Watch teruggekregen. Ik heb nu ook maar een poging gedaan en een bon ingezonden.
Wat is de bedoeling van de groepsapp? Mag ik me daar voorstellen en mijn naam vermelden of hoe hebben jullie dat afgesproken? Als je er nu in komt, kan je natuurlijk de andere deelnemers niet zien.