Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Albertina71 schreef:Fotoboek maken van 2024, of van een vakantie.
Cake(s) bakken en invriezen. Alvast voor de kraamvisite.
Dorine92 schreef:Lieke schreef:Fotoboek maken
Deze wilde ik ook zeggen ja
En koken en bakken ook erg leuk
Of alvast een paar leuke uitjes vooruit plannen voor met je man. Dan kan dat er tenminste niet bij in schieten als de baby er eenmaal is
verootjoo schreef:Bijna 8 maanden is toch ook gewoon een normale tijd om met verlof te gaan?
Baby kan elk moment komen zou ik zeggen.
Ik zou winter vol liefde gaan bingen
Anomien schreef:verootjoo schreef:Bijna 8 maanden is toch ook gewoon een normale tijd om met verlof te gaan?
Baby kan elk moment komen zou ik zeggen.
Ik zou winter vol liefde gaan bingen
Bijna 8 maand kan ook nog gewoon 9-12 weken zijn. Uitgaande van een zwangerschap van 42 weken. Je kunt makkelijk 2 weken over tijd gaan. Een verlof gaat 4-6 weken voor de uitgerende datum in.
En als ze nu al verveeld is. Dan ben je ook wel een keer klaar met tv kijken. Bovendien word je daar als mam in spe ook niet fitter van. De komende 6 weken kun je best kijken of er wat voor je is. Uiteraard met gepaste afspraken. Want je weet het maar nooit als hoogzwangere.
Ik zou kijken naar wat vrijwillers werk. En dan bijvoorbeeld in de ‘makkelijke’ hoek. Omdat je toch niet echt zwaar werk mag doen.
Bijvoorbeeld spel activiteiten met ouderen.
Of taalmaatje.
Staat ook goed op je cv.
AnnoNiemand schreef:Koken en daarmee de vriezer vullen is een hele goede tip. Met dat slaaptekort dat je straks gaat krijgen heb je geen energie om te koken.
Verder: alcoholmarkers en een kleurboek op amazon kopen. Zie het kleur topic.