Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Gok dat ik geen recht heb op verhuiskosten vergoeding, want ze zeggen dat er gerenoveerd kan worden in bewoonde staat.
Maar ga wel even navragen. Zeker ook puntje huurverlaging heb dit wel aangegeven bij de buren wegens ontbreken verwarming douche.
Heb afdek folie gekregen en mocht er meer nodig zijn kan je halen.
lor1_1984 schreef:En dan mag je zelf ook nog gaan zorgen dat je muren opnieuw geverfd worden (ze witten de boel) en dat je nieuwe vloerbedekking (wat je dan ook wilt) neerlegt op eigen kosten allemaal etc terwijl ik net sinds 2023 overal nieuw vinyl heb liggen, niet wetende dat ze de boel gingen renoveren want dat kreeg ik in mei of juni 2024 pas te horen.
Unwritten schreef:Lees ik nou goed dat je keuken en badkamer niet gedaan worden omdat ze te vol zijn? Geven ze dan niet de kans om dit op te ruimen? Toch bizar dat je dan maar met schimmel moet blijven zitten zeg.
paars schreef:Hoop dat je wat hebt aan de info ik de link van Sannens. Gelukkig kan je in het huis van je oom terecht.
Capriootje schreef:Ik werk in deze branche vanuit de aannemer en vind een aantal dingen wel bijzonder bedacht.
70% draagvlak is inderdaad standaard. Zijn ze daarvoor op huisbezoek geweest met een informatieboekje?
En is er een bewonersbegeleider/aanspreekpunt voor jullie aangesteld?
Je mag me altijd een pb sturen, misschien kan ik je nog helpen
Roosje01 schreef:Oh mijn woningbouw is dus niet de enige die van die dingen midden in de winter doet.. hier zijn met sinterklaas een aantal ramen vervangen. En dan niet eens alles. Mijn voor en achterdeur zijn ook van glas en die worden niet gedaan en keuken raampje ook niet. Nu laast bericht gehad dat ze voordeur komen schilderen tussen nu en maart.. dus ook idd halve dag met je deur open in de koude. Vorige jaar kwamen ze isolatie korrels in de kruipruimte dumpen ook in de winter. En dan nog half werk ook. Want er loopt een fundering onder me huis dus kruipruimte is 2 delig en andere helft is dus niet gedaan. Bij meerdere huizen met een 2delige overigens niet. Ze doen telkens maar half werk ofzo.