Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:Wij drinken thee uit grote glazen van IKEA, 500ml per glas.
De XL bekers van Blond heb ik ook, maar ik pak ze minder dan de glazen.
SPARK55 schreef:marleen_88 schreef:Wij drinken thee uit grote glazen van IKEA, 500ml per glas.
Ik ook is de bierpul van ikea
Yubine schreef:SPARK55 schreef:
Ik ook is de bierpul van ikea
De bierpul van Ikea (https://www.ikea.com/nl/nl/p/mjod-bierp ... -10092216/) is ook uitsluitend voor voedsel en dranken met een max. temperatuur van 50 °C, staat op de site. Dus denk niet dat het slim is om er dan thee uit te drinken vanwege dat gevaar.
Ik gebruik zelf Pickwick theeglazen XL van 500 ml, alleen vind ik net het oortje te klein om fijn vast te pakken.
Lieser schreef:marleen_88 schreef:Wij drinken thee uit grote glazen van IKEA, 500ml per glas.
Er is laatst een waarschuwing uitgegaan dat die 500 ml glazen van Ikea uit elkaar kunnen spatten als ze voor heet water worden gebruikt. Sindsdien durf ik ze niet meer te gebruiken voor thee
Haarbal schreef:"nog maar twee keer gehad dat er eentje knapte"?! En dan wel aan anderen aanraden? Lekker veilig![]()
Je zou er maar nietsvermoedend een liter kokend water ingieten en dat ding spat ineens uit elkaar!
Ladyson schreef:Oprechte vraag..Is je thee dan nog warm als je m opdrinkt en hoeveel mokken drink je dan op een dag? Ik ben een echte theeleut en vind de gemiddelde theemok ook mini, maar met 500 ml mok heb ik toch altijd wel een koud restje over.
Pharootz schreef:De kringloop biedt ook vaak uitkomst voor grote mokken! Daar kun je meestal een heel aantal maatjes vinden voor een euro of 2
troi schreef:Dank voor alle tips!
De beker van secricible gaat naar iemand die er al heel lang naar op zoek was en ik ben gegaan voor een beker van loef.
Heel blij met alle advies!!
Lieser schreef:marleen_88 schreef:Wij drinken thee uit grote glazen van IKEA, 500ml per glas.
Er is laatst een waarschuwing uitgegaan dat die 500 ml glazen van Ikea uit elkaar kunnen spatten als ze voor heet water worden gebruikt. Sindsdien durf ik ze niet meer te gebruiken voor thee