Laat ik nou net in het mooie Balkbrug wonen

en een lot van de postcodeloterij hebben
Helaas niet de grootste hoofdprijs, maarrrrrrrr aanstaande woensdag krijgen wij te horen wat we gewonnen hebben ! En wat het ook is, wij zijn er blij mee, heel blij!
En hoewel ik die 3.5 miljoen niet zou afslaan, is het natuurlijk een krankjorum bedrag en zeker de mensen met 2 loten, die krijgen het geld waarschijnlijk helemaal niet op! Ze worden zelfs begeleid, maar hey het is ze gegund.
Ik moest wel lachen om een reactie op onze straatapp,een buurvrouw schreef (voor het winnende straat bekend was) dat ze hoopte dat de dynamiek niet zou veranderen in onze buurt en dat zij hierover geen stress hoefde te hebben want zij hadden geen lot! Nou ik heb krom gelegen van het lachen en zei tegen mijn man: zal ik eronder zetten dat ik ook geen stress heb , maar wel een lot heb hahahaha.
Maar later in de week hoorde en zag ik op tv nog wel meer zure reactie's van buurt genoten (die ik ken) die geen lot hebben,maar ik denk dat dat ook wel de kracht van de postcodeloterij is. Stel je buren winnen wel en ik niet! Wij hebben er zelfs serieus over nagedacht om het op te zeggen, omdat de postcodeloterij ook doelen steunt die wij GEEN warm hart toedragen, zoals bijvoorbeeld natuurmonumenten en wakkerdier!
Maar we(ik eigenlijk) ben het domweg vergeten te doen, dus nu een mazzeltje.
Maar de kans dat er weer een prijs op onze postcode gaat vallen is natuurlijk uiterst klein, dus wie weet zeggen we alsnog op!
Woensdagavond weten we meer, toch spannend