Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
opisop_shop schreef:Dat lijkt mij sowieso niet handig, neemt toch ook ruimte in en een doorgangsdeur doe je ook anders open, dan gaan de spullen erin lijkt mij ook schuiven of rammelen?
foxy80 schreef:Ah, zo 'n kast.
Kruidenpotjes of kleine dingetjes om te bakken in een oude schoendoos, dat pak je dan makkelijk in 1 keer uit de kast
Categoriseren: 1 legplank met groenten en sauzen, de rest op andere plank.
Zoek uit wat je het meeste pakt en zorg dat dat niet in de weg staat van de rest van de kast.
BloempotIk had even kamerplant in mijn hoofd
C_estmoi schreef:pmarena schreef:Dat was iets dat ik heel graag wilde, me rot naar gezocht heb en uiteindelijk bij Bol.com gevonden heb![]()
https://www.bol.com/nl/nl/p/signature-h ... oductTitle
Interessant! Vraag me wel af: als je dit aan een deur zou hangen die ook echt een doorgang is, gaat het dit klapperen als je de deur open en dicht doet? Want dat is voor een kast niet zo erg, maar voor een deur waar je 20x per dag doorheen moet...
foxy80 schreef:Ah, zo 'n kast.
Kruidenpotjes of kleine dingetjes om te bakken in een oude schoendoos, dat pak je dan makkelijk in 1 keer uit de kast
Categoriseren: 1 legplank met groenten en sauzen, de rest op andere plank.
Zoek uit wat je het meeste pakt en zorg dat dat niet in de weg staat van de rest van de kast.
foxy80 schreef:Gistern gelijk droge voeding opgeruimd
Voor
[ Afbeelding ]
Na
[ Afbeelding ]
Voor
[ Afbeelding ]
Na
[ Afbeelding ]
Voor
[ Afbeelding ]
Na
[ Afbeelding ]
Voor
[ Afbeelding ]
Na
[ Afbeelding ]
En dit wil ik deze maand verwerken
[ Afbeelding ]
Verder 2 rollen rijstwafels weg gegooid, die waren keihard geworden.
8nnemiek schreef:Ik heb ook wat foto’s gemaakt van mijn voorraad. Ik denk niet dat ik zo veel heb als jij, Prairy, en vooral niet zo netjes georganiseerdEn ik ben jaloers op de mooie trapkast van pmarena!