Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
troi schreef:zonnebloem18 schreef:Mijn vinkje bij ctrl omgevingsgeluid staat de andere kant op. Probeer dat eens.
Geprobeerd en maakt niet veel verschil. Nu in sportschool met harde muziek op de achtergrond, ik hoor het door mijn eigen muziek heen helaas!
Exitium schreef:Is dat onder 'ruisonderdrukking' geen slider die je naar rechts moet vegen toevallig?
laraxXxemma schreef:Heb je ze online of tweedehands gekocht of in de winkel en daar ook getest?
Wat je ook misschien zelf zou kunnen doen is hetzelfde model bij mediamarkt/coolblue oid testen en kijken of die erg verschillen van die van jou, dan weet je direct of het aan jouw toestel ligt. Meestal genoeg volk om te kijken of die goed de stemmen wegfiltert
Overigens hier een goede ervaring met de klantenservice van Sony, ik heb die van mij nu straks denk ik 4 jaar en vorig jaar met hun hulp de oorkussens vervangen en de site gekregen waar ik de originele kussens kon bestellen. Ik merkte toen namelijk ook dat de noice cancelling afnam omdat die kussens niet zo goed meer "strak" zaten om mijn oren. Maar na 3 jaar hem intensief gebruikt te hebben vond ik het ook niet zo raar dat dat schuim in die dingen wat ingedeukt was
troi schreef:Langs geweest bij de mediamarkt en mijn headset blijkt volkomen normaal. Das heel fijn maar tegelijk ook een beetje jammer. Blijkbaar heb ik een super scherp gehoor![]()
Im houd hem wel want die flinke demping is ook al heel fijn!
En geen van de andere merken was beter.
Tazzey schreef:Movement, stemmen worden prima gedempt. Dat is mijn ervaring met verschillende headsets en ook die van anderen hier in dit topic.
Nu heb ik geen ervaring met de XM4 die TS heeft, dus wellicht dat deze een minder sterke noise canceling heeft maar mijn XM5 en AirPods Pro 2 filteren stemmen heel netjes weg en met mijn gehoor is echt niets mis.