Jolliegirl schreef:Ik ben ook voorstander van een crowdfund actie en wil ook doneren!
Ongelooflijk dit.
je betaald je jaren scheel...en een ander verziekstraalt het voor je!
Ik ook!
Ik vind dit echt zo banketstaaf.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Happinez schreef:Wat een rot situatie zeg ! ik snap nooit waarom mensen voldoening daar uit halen om zoiets te doen.
Even een tip, als je auto bij de berger staat betaal je vaak per dag kosten.
Ik zou dus zorgen dat die daar niet te lang staat want anders kan je daar ook nog extra voor aftikken.
capopjekop schreef:Jongens ik vind het hartverwarmend dat jullie willen helpen, echt waar. Maar het zit niet in m'n aard om makkelijk hulp te accepteren. Het zou verkeerd voelen om andermans geld aan te nemen.
Morgen ga ik na m'n werk gelijk wat belletjes plegen. Hopelijk geeft het dan wat rust als ik geregeld heb wat voor dit moment kan.
En dan ga ik marktplaats maar uitpluizen voor een oud gebakje met apk tot eind van het jaar. Als het maar rijdt.
Iris82 schreef:Ow, met het risico dat mensen me echt heel onaardig vinden op dit moment maar ik wilde het toch even gezegd hebben... Er gebeuren echt heel veel hele nare dingen in de wereld waar mensen helemaal niets aan kunnen doen maar die je wel gewoon vreselijk veel geld kosten (en niet te verzekeren zijn).
Maar in dit geval is het, naar mijn (!!) mening toch gewoon een kwestie van: je hebt er zelf voor gekozen om je auto alleen WA te verzekeren. Dan loop je het risico dat wanneer er een nieuwe voorruit in moet, je dat zelf moet betalen. Of wanneer ie in brand vliegt, je het zelf moet betalen. Ik begrijp niet zo goed waarom dit voor mensen wel zoiets is van 'ik vind crowdfunding niets, maar hier wil ik wel voor betalen'.
Wat niet wegneemt dat ik het nog steeds heel vervelend vind voor ts dus.