welke (niet Chinese) website voor betaalbare kleding?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 19:10

daantjuhhh schreef:
SusanH schreef:
Zag BonPrix, weet niet hoe oud je pubers zijn maar mijn dochter vind dat echt lelijk. Die zweert bij Only en H&M. Op zich ook niet heel duur. En New Yorker doet het ook goed.

Bonprix is alleen goed voor basics vind ik zelf.
Dus een simpele korte broek of t shirt een pyjama ofzo.

Is inderdaad niet echt hip en een beetje gedateerd

Diezelfde basics haal ik tegenwoordig bij andere winkels voor lagere prijzen.
Ik bedoel maar, minimaal €10,- voor leggings waarvan je maar moet hopen dat de pasvorm goed is (te vaak gehad dat de buikband te smal was en de legging constant afzakte) of voor ±€5,50 bij de Zeeman waar ze gewoon goed zitten.

Overigens shop ik veel kleding bij Temu.
De meeste jurken, truien, ondergoed en vesten zijn van een normale kwaliteit daar.
Sommige zijn wat dunner of voelen wat meer synthetisch aan.
Leggings willen nog weleens van die dunne parachutestof achtige dingen zijn.

Ik shopte veel bij Bonprix, maar ook bij Zeeman shopte ik geregeld voor basics en C&A, H&M en vergelijkbare liep ik ook geregeld binnen. :)

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 19:11

Marktplaats. Staat veel nieuw ook op.

Tieneke

Re: welke (niet Chinese) website voor betaalbare kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 19:15

Er is al heel wat genoemd. Als tijdelijke verkopen ook een optie zijn, kan je ook eens kijken naar bijvoorbeeld Veepee of Zalando Lounge.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 19:17

Ik zou iig vinted en mp in de gaten houden door de tijd geen. Daar staat zat nieuwe kleding op. Alleen vaak niet als je het zoekt, dus in de gaten houden

Verder aanbiedingen ook. Black friday was net, kerst, het is de tijd voor aanbiedingen..

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 19:57

Vinted. Ik koop nooit meer iets via webshops, maar alles tweedehands via Vinted. Vaak nog nieuw met de kaartjes er nog aan. Scheelt echt honderden euro's, vooral als je voor merkkleding gaat.

Je bent een dief van je eigen portemonnee als je niet eerst even op Vinted kijkt.

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 21:50

Geen verstand van kinderkleren maar voor schoenen kijk ik meestal eerst op
https://www.95percent.nl/sale.html
Je kan daar selecteren op maat en ze hebben ook kinderschoenen.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 21:59

Vaja heeft hele leuke kleding voor kinderen, aanrader

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 22:29

Terstal.nl en bijvoorbeeld ot&sien hebben hele goede uitverkoop waardoor je merkkleding echt voor een schijntje koopt.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 22:39

Kijk eens bij shopping clubs zoals Zalando Lounge. Daar kun je vaak leuke deals scoren :)

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 23:26

Vinted wil je niet doordat ze nieuw wil. Ik koop heel veel op Vinted en kruis het vakje: nieuw met prijskaartje aan. Altijd nieuw ontvangen! Scheelt soms de helft aan kleding, dan kan je ook nog eens leuke goede kleding scoren voor een laag bedrag en toch nieuw.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-24 12:41

zo he, bedankt voor alle tips!! hier gaan we mee aan de slag. Vinted nieuwe met prijskaartje is zeker ook wel een optie inderdaad.

Earth schreef:
Waarom niet gezellig een middagje shoppen samen?

Omdat hier echt mijn allergrootste allergie ligt. Ik heb er het geduld niet voor en raak snel gefrustreerd als we niets kunnen vinden :') . Dus liever online.

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 13:47

Qua online winkels denk ik aan Ter Stal, Fashionmusthaves en Mostwanted (wel de sale), Zalando Lounge, About you (heel groot aanbod en ook vaak sale). Only, H&M, Vero Moda.

Maar ik koop ook best vaak nieuwe kleding via Vinted. Vooral als het om bijna-impuls aankopen gaat of kleding die ik eigelijk echt overpriced vind in de winkel. Of wat uitverkocht is in mijn maat. Het zijn dan wel altijd items die ik echt zoek, ik ga niet eindeloos scrollen tot ik wat leuks vind.
Als je weet wat je zoekt, kan je ook de zoekopdracht opslaan en krijg je een melding zodra er een advertentie wordt geplaatst met wat je zoekt.
Of schoenen. Model Nike MK2 Tekno, wordt bijna niet meer gemaakt maar heb heel wat nieuwe paren gescoord via Vinted voor 3/4 tientjes per paar. :')
Je kunt bij 'staat' gewoon aanvinken 'nieuw met prijskaartje'.

Ik geef zelfs toe dat ik er dubbel van geniet als ik dus nieuwe spullen supergoedkoop kan scoren via Vinted. :P
Toevallig gister nog een loungepak van Hunkemöller, €67 in de winkel en exact dezelfde mét kaartjes voor €35 via Vinted. :o

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 16:04

WE is ook leuk en heeft nu sale

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 19:21

Stradivarius is niet duur, maar wel wat hipper dan bijvoorbeeld de Takko of Bonprix, maar qua broeken wel weer voordeliger dan H&M en Only. De website is niet zo fijn, maar daar moet je je dan even doorheen worstelen. Ik koop er sowieso al mijn broeken, en bestel dan ook vaak wat boven kleding mee.

Diddykong

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-24 19:31

Jola heeft vaak ook leuke dingen

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 10:20

Op zalando heb je vaak ook goedkoper.
Roermond heb je denk ik ook de Only, en andere wat goedkopere winkels, daar kan je ook mooi dingen scoren. Bij de G-star winkel heb ik trouwens jeansbroeken rond de 40-45 euro op de kop getikt, dat is een nette prijs voor een merkjeans vind ik persoonlijk.
Ook op de schoenen (nike, timberland) zijn er hele mooie kortingen (ik heb 120 betaald voor een paar nikes die over de enkels komen en nike air max, en 130 voor twee paar timberland enkellaarsjes met hak (maar ze hebben modellen zonder hak ook)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-25 10:56

we zijn gister toch even een rondje door het winkelcentrum gelopen. Leuke dingen gezien bij Newyorker, H&M en C&A en Scapino. Ze is helaas niet heel makkelijk. Het enige dat ze wilde was een offshoulder truitje. tja,

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 11:00

Telpeva schreef:
Primark? Al weet ik niet hoe hun kinderkleding assortiment is, ik heb geen kinderen.
C&A is in mijn beleving ook betaalbaar, die hebben ook kinderkleding

Edit, je zei website, bij Primark kan je niet online bestellen dus die valt dan toch af

Aangezien ze geen chinese kleding wil, zal ze ook vast geen kleding willen die in een sri lankaanse sweatshop gemaakt is :P (primark)
C&A is denk ik wel een goede optie.

Diddykong

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 11:55

C&A heeft leuke kleding voor jonge kinderen, maar voor tieners kan ik er niet meer slagen. H&M moet je een beetje geluk hebben ook. Jola en WE slagen we wel.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 12:06

Zalando lounge (via de app) heeft vaak leuke aanbiedingen. Is allemaal nieuw, kan ook retour (binnen 30 dagen).
Hebben elke dag andere aanbiedingen. Dus het wisselt dagelijks.

Je kan heel gericht zoeken; op soort kleding, maat, kleur, merk, prijs.

Ze hebben nu oa only, nike, levi’s, we, guess en nog veel meer.

Je moet soms wel even op de levertijd letten.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 12:13

c_alsemgeest schreef:
Telpeva schreef:
Primark? Al weet ik niet hoe hun kinderkleding assortiment is, ik heb geen kinderen.
C&A is in mijn beleving ook betaalbaar, die hebben ook kinderkleding

Edit, je zei website, bij Primark kan je niet online bestellen dus die valt dan toch af

Aangezien ze geen chinese kleding wil, zal ze ook vast geen kleding willen die in een sri lankaanse sweatshop gemaakt is :P (primark)
C&A is denk ik wel een goede optie.

Ligt eraan wat de achterliggende reden is denk ik? Ik koop ook niet uit Chinese webshops, wel bij de Primark, omdat dat een keten is die aan Europese standaarden zou moeten voldoen. Daar verwacht ik controle, en geen giftige of schadelijke stoffen in de producten.

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 20:13

Kijk ook eens bij de app Limango. Is een outlet van allemaal goeie merken. Bb Vingino jeans voor dezelfde prijs als die bij de Hema. Ik shop er graag voor mijn kinderen

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 20:43

Ik bestel veel op zalando, ook voor onze puber dochters. Daar hebben ze eigenlijk altijd wel ruime keuze in de aanbieding. Ik heb nu voor mijzelf 3 truien en 3 broeken voor 130 euro besteld.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 21:09

Sinds ik diverse badpakken van bonprix ook zag bij temu met enkel giga prijs verschil en tijdens aqua sporten heb ik temu aan en mede sporter bonprix en exact hetzelfde zwempak (met 20 euro verschil) komt mijn kleding maar gewoon via temu zelf.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-25 13:55

dierenfan schreef:
Sinds ik diverse badpakken van bonprix ook zag bij temu met enkel giga prijs verschil en tijdens aqua sporten heb ik temu aan en mede sporter bonprix en exact hetzelfde zwempak (met 20 euro verschil) komt mijn kleding maar gewoon via temu zelf.

Ik wou laatst een paar dingen bij de otto bestellen.
Pyjama etc.
En via de otto bestel je uiteindelijk ook bij de temu met een omweg.....
Ik heb er uiteindelijk niet besteld omdat ik bij de Hema wat heb gevonden