Mri schreef:Toch wel fijn te lezen dat ik niet de enige ben met een reukorgaan wat beter werkt dan gemiddeld
Ik ruik het ook altijd veel eerder als er iets verstopt is/dreigt te raken of als er iets twijfelachtigs in de koelkast ligt
Wij hebben een "niet alledaagse" indeling van het huis. Om de "kinderkamers" in te gaan open je een deur op de overloop. Dan kom je in een halletje met links de kleding van de ene, en rechts de kleding van de andere. Dan kom je door de "chillruimte" met boekenkast en verkleedkleding. En daar zijn 2 deuren, naar hun kamers.
Er is in het "kledingkast stuk" en de aangrenzende chillruimte dus genoeg ruimte en lucht circulatie. Dat zou ook enig sinds moeten helpen voor het "verdunnen" van de stank:+
Maar helaas, net met pyjama pakken van de oudste kwam er weer een walm mijn kant op. Man heeft de was opgeruimd en daar zat een stink jurkje tussen. Hij mag wel wat beter gaan ruiken tijdens het vouwen
@bigOne,
Nou, dat mogen we wel... op 1e kerstdag. En ja, bij hun eigen was is ze ook niet gierig met wasparfum... gelukkig gaan we gourmetten en overheerst de (verbrandde) vleesgeur al snel boven de wasparfum
De kinderkleren gaat wel de droger in. Maar alsnog blijft het daar ook echt in hangen.
Morgen bakingsoda uitproberen! Ik ben benieuwd.
Niet vergeten om na de hoofdwas(dus voor het spoelen) de natuurazijn toe te voegen.