Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Taucha schreef:Dank jullie wel voor alle informatie die je niet echt makkelijk in reviews kunt vinden!![]()
Ik ben juist aan het kijken voor een zoals bijvoorbeeld de Phillips 3654, omdat ik alleen 2 verschillende wektijden in wil stellen, niet afhankelijk van de dag. Dat varieert namelijk gedurende de week. De duurste versie is per dag instelbaar. (Onhandige luxe)
Ik word van een klein beetje licht en ieniemienie geluidje al vrij makkelijk wakker. Dus probeer ik te achterhalen welke met het minste lumen en minste geluid opstart.
Een wekker die een tikje of ander geluidje geeft of als het licht met 500lumen gestart wordt is ook niet zo fijn.
Taucha schreef:Dank je Silvia! Goed dat je dat noemt van het display. Dat is dan even zoeken waar ik ‘m neer moet gaan zetten. Naast me wordt kritisch…
Fijn TurdusMerula dat ie jou zo goed bevalt!
Heb jij inmiddels uitgevogeld of het mogelijk is om gewoon 2 alarmtijden in te stellen en dan de avond ervoor gewoon met 1 simpele actie de gewenste tijd in te stellen? Niet dat je eerst ook nog de juiste dag moet kiezen.