Nieuwe vloer, geen goede kleur plinten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 08:41

Maar waarom niet de plakplinten erafhalen, en dan een hoge overzetplint over je huidige witte plint plaatsen? Die kan dan gewoon blijven zitten en hoef je niet bang te zijn je muur te slopen.
Als je nu een andere plakplint kiest is het nog geen 100% match. Ik zou die echt alleen voor de hoekjes waar nodig gebruiken.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 08:42

Als ze hem netjes gelegd hebben zou je hem ook kunnen kitten. Dus geen plint
Maar dan moet je geen grote zaag erschillen hebben.

Met zwart lijkt je vloer wat te zweven en valt nagenoeg niet op.

Lenexa

Re: Nieuwe vloer, geen goede kleur plinten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-24 11:44

De overzetplinten zijn niet breed genoeg. Hij moet en over mn witte plint vallen en over de zaagsnede. Dat gaan degene die ik gezien heb niet redden. Daarbij heb ik veel kamers met doorlopen, daar moet het dan dus allemaal langs, onder de verwarmingen passen geen hogere plinten. Dat wordt dan ook een rommeltje. Dan heb ik liever iets wat iig niet opvalt maar wel overal hetzelfde is.

Lenexa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-25 15:33

Inmiddels liggen mijn zelf uitgezochte plinten, die heb ik via de vloerenwinkel laten leggen.
Een heel stuk beter dan wat er lag dus wat dat betreft ben ik er blij mee.
Ik heb op 14 december een klacht ingediend de klantenservice van dit bedrijf, hier heb ik tot op heden nog geen reactie op ontvangen. Ik heb inmiddels meerdere herinneringen gestuurd alsmede mijn klacht opnieuw ingediend.
Ik wil de kosten van de plinten die ik via hun gekocht heb retour, ongeveer 220 euro. Mijn nieuwe plinten waren iets goedkoper dus deze teruggave zouden de kosten van mijn nieuwe plinten dekken.
Wat zouden jullie nu doen met het geval dat er geen enkele reactie komt op mijn klacht?
Ik ga maandag beginnen met het bellen van hun vestigingen omdat ik iemand wil spreken van de klantenservice maar ik heb weinig hoop dat dat gaat lukken.

Afbeelding

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 15:37

Heb je de klacht aangetekend verstuurd?
Indien niet, zeker doen.

Indien geen reactie hierna, advocaat brief laten opstellen.

Indien daar ook geen reactie op, vredegerecht.

Lenexa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-25 18:03

Ik denk niet dat het nog nut heeft, ik zie nu bij trustpilot dat ze waarschijnlijk failliet zijn..

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 18:14

Knap balen dit maar niet gek natuurlijk als ze zo hun handel runnen. Is toch echt geen service om zo'n werk af te leveren...

Jammer...

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 19:07

Oh nee joh, dat meen je niet?! Welk bedrijf betreft het?
Iets plaatsen op hun Facebookpagina wil ook nog wel eens helpen.

Lenexa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-25 19:27

Saintelette schreef:

Topvloeren, ik had een berichtje op hun Facebook gezet. Maar dat werd al vlot verwijderd en daarna was ik geblokkeerd.
Ik ga morgen nog wel even proberen te bellen, maar als ze echt failliet zijn ben ik iig blij dat het 'maar' om 200 euro gaat waar ik toch niet meer op heb gerekend dan dat ik nog op een hele vloer wacht of een klacht heb met veel meer waarde.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-25 20:37

Tipje voor de volgende keer.. als je een creditcard hebt kun je zulke uitgaven het beste daarmee betalen, dan ben je verzekerd en krijg je via hen je geld terug als de dienst niet goed geleverd is en het bedrijf zelf werkt niet mee

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 13:27

Lenexa schreef:
Saintelette schreef:

Topvloeren, ik had een berichtje op hun Facebook gezet. Maar dat werd al vlot verwijderd en daarna was ik geblokkeerd.
Ik ga morgen nog wel even proberen te bellen, maar als ze echt failliet zijn ben ik iig blij dat het 'maar' om 200 euro gaat waar ik toch niet meer op heb gerekend dan dat ik nog op een hele vloer wacht of een klacht heb met veel meer waarde.

Oh jammer dat het geen recensie was, die kunnen ze namelijk niet verwijderen. Maar wat bizar joh, dat ze het gewoon verwijderen.. Geeft wel aan wat voor ballentent het is..