Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 12:53

En dat kacheltje is niet genoeg? :') Ik vind alleen dat mijn verwarmer wel warmer had gemogen want de hoogste stand vind ik nog niet warm genoeg eigenlijk. Maar dat zal wel een kwestie van veiligheid zijn...

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 12:56

Nee ik ben echt en enorme koukleum, maar moet ook zeggen dat ik precies op een tochtplek zit hoor. als het goed is gaat in het nieuwe jaar het kantoor op de schop en krijg ik een ander plekje.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 12:57

juval schreef:
[ Afbeelding ]

miskoop. Ik dacht een leuke lamp voor de eettafel, maar ik word gek van de streepjes.. had ik misschien van te voren kunnen weten haha... nou maar weer kijken of ik nog kan retourneren.
Ik heb precies deze boven de eettafel en vind die streepjes dus juist leuk. Ik heb zelfs nog een extra kleine versie ervan voor op de kast gekocht :))

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 12:58

Kirrietje schreef:
Nee ik ben echt en enorme koukleum, maar moet ook zeggen dat ik precies op een tochtplek zit hoor. als het goed is gaat in het nieuwe jaar het kantoor op de schop en krijg ik een ander plekje.

Dat zou fijn zijn dan. :)
Geen ergernis meer dan. :D

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 13:10

black_kelpie schreef:
"Uw pakket wordt vandaag voor 20:00 uur bezorgd"

Ja fijn, mag het een heel ietsie pietsie specifieker?

Uw pakket wordt bezorgt tussen 12.15-14.15…. 11.05 uw pakket is bezorgt :') ik zat nog op mijn paard.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 13:52

Dat mijn maag blijkbaar gekrompen is na de infusen vorige week en daardoor niet goed hebben kunnen eten.
Nu voelt het aan als een ballon, teveel gegeten dus .

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 13:58

Mijn werk zou zoveel leuker zijn als de systemen op een normale snelheid zouden functioneren.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 14:00

Roihi schreef:
Dat mijn maag blijkbaar gekrompen is na de infusen vorige week en daardoor niet goed hebben kunnen eten.
Nu voelt het aan als een ballon, teveel gegeten dus .

Heb je prednisolon infusen gehad? Bij mij gaf dat altijd een erg opgeblazen vol gevoel. Maagzuur remmers hielpen gek genoeg daar goed tegen. Misschien even je arts bellen of dat een idee is anders even overleggen over je gevoel in je maag :(:)

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 14:03

Wil graag de hond achter het behang plakken, helaas hebben we geen behang..

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 14:12

Heb idd prednison gekregen, 3 keer achter elkaar.

Ik probeer bvb gember thee te drinken, gember is wel goed voor de maag had ik begrepen.
Maar nu is het zo snel vol gevoel dat het bijna pijnlijk is.
Misschien had ik ook sneller moeten stoppen en dus kleinere portie eten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 14:19

Ik herken het wel. Het enige dat me hielp is die maagzuur remmers tot pakweg een week of twee na de laatste infusen, nu kreeg ik meestal wel 5 stuks van 1000 -O- . Anders bleef ik zelfs bij een simpele halve boterham echt maagpijn houden %)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 16:15

Spreek je af om 15 uur met een collega zodat zij even mee kan kijken.
Is ze op teams afwezig

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 16:16

40 minuten uitloop ( minstens) in het ziekenhuis :\

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 17:06

Vanochtend anderhalf uur gedaan over een rit die normaal 20, misschien 25 minuten duurt.
Ik was een uur van tevoren vertrokken, en kwam dus alsnog een half uur te laat op de afspraak in het ziekenhuis.

@Ineke, toevallig net als ik ook in een ziekenhuis in de buurt van de Benelux tunnel? daar is vanochtend een ongeluk gebeurd met meerdere voertuigen, het verkeer in de regio had file en stond vast, ik heb echt lang gezeten in een stilstaande auto op de snelweg. Ik had vanochtend dus een afspraak in het ziekenhuis, het schijnt dat heel veel patienten vast stonden in het verkeer en daarom dus te laat kwamen vanochtend, wellicht dat ze nu nog bezig zijn met schade inhalen. Toen ik er aan kwam 30 mins te laat, was ik zelfs ook meteen aan de beurt... De arts zat volgens mij gewoon te wachten tot er eindelijk patiënten binnen kwamen zo rustig was het. Schijnbaar was het de hele ochtend al een ramp met mensen die te laat kwamen door files en stilstaand verkeer op de snelweg (de assistente zei dat).

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 17:10

Afgelopen week hadden we storm, dat betekend bij ons altijd een aantal dagen later mensen met schade die ontstaan is door een toiletcabine welke wij verhuren. Het mooie is ook dat de schade ook al is gerepareerd en nooit onder de € 3000.- is.
Bewijs hebben ze niet, foto's ook niet, ze willen dan ook niet snappen dat er dan geen geld te halen valt . Tja schade eventueel onze verantwoording gaat toch echt via de verzekering en niet even zo via een telefoontje en dan denken dat er geld wordt overgemaakt. Wat je dan allemaal voor verwensingen naar je hoofd krijgt, daar erger ik me dan wel aan ja.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 17:10

Ik klaag ook weer gezellig mee :')

Vandaag:
Doorverwijzing huisarts naar afdeling X.
Dus vroeg al moet ik niet naar Y.
Toch naar X...

Kom ik daar vandaag, na een kort onderzoek. Ik ga u doorverwijzen naar afdeling Y want dit past daar beter...
:roll: 8)7

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 17:44

Telpeva schreef:
@Ineke, toevallig net als ik ook in een ziekenhuis in de buurt van de Benelux tunnel? daar is vanochtend een ongeluk gebeurd met meerdere voertuigen, het verkeer in de regio had file en stond vast, ik heb echt lang gezeten in een stilstaande auto op de snelweg. Ik had vanochtend dus een afspraak in het ziekenhuis, het schijnt dat heel veel patienten vast stonden in het verkeer en daarom dus te laat kwamen vanochtend, wellicht dat ze nu nog bezig zijn met schade inhalen. Toen ik er aan kwam 30 mins te laat, was ik zelfs ook meteen aan de beurt... De arts zat volgens mij gewoon te wachten tot er eindelijk patiënten binnen kwamen zo rustig was het. Schijnbaar was het de hele ochtend al een ramp met mensen die te laat kwamen door files en stilstaand verkeer op de snelweg (de assistente zei dat).

Ja klopt, zou inderdaad kunnen dat het daardoor komt. Inmiddels net weer thuis.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 17:51

Dat ik in Oktober al voor mijn controle moest bij de oogarts in het UMCG en elke keer als ik bel het standaard riedeltje hoor van de assistenten.

Gisteren de assistente van mijn reumatoloog laten bellen waarom het zo lang moet duren en wij zitten te wachten op een controle i.v.m medicatie aanpassingen.

Ik zou z.s.m een oproep krijgen maar nog geen afspraak te zien in mijn overzicht.. zucht.

Ik wil zo graag van de prednison af na 4 jaar maar zonder controle van mijn zicht dus nog niet mogelijk.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 18:33

Ja de link in mijn onderschrift legt alles uit :n

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 18:35

Afspraak gemaakt bij de huisarts voor een doorverwijzing voor mijn nek. Ruim een jaar geleden van het pard gedonderd en ik blijf zo'n last houden van mijn nek. Vooral bovenin bij de atlas. Kan er geen druk op verdragen. Kan nog niet eens mijn hoofd op mijn hand laten rusten. In slaap komen is ook een drama ;(

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 19:04

Ik wordt zo moe van mijn hoofd. Net door een collega afgezet ergens vanuit werk. Toen ik uitgestapt was bedacht ik me dat ze verteld had dat der kleine vorige week onderweg van vakantie ziek was en aan het spugen was.

En nu ben ik bang dat ik dat virus straks ook krijg |(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 19:12

Bezig met pompoen schotel, maar rug lig dwars. Zal blij zijn als het af is.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 19:14

denisesilver schreef:
Afspraak gemaakt bij de huisarts voor een doorverwijzing voor mijn nek. Ruim een jaar geleden van het pard gedonderd en ik blijf zo'n last houden van mijn nek. Vooral bovenin bij de atlas. Kan er geen druk op verdragen. Kan nog niet eens mijn hoofd op mijn hand laten rusten. In slaap komen is ook een drama ;(

Ik heb nu ook al een jaar enorme nekklachten, ben met mijn huisarts het traject ingegaan om Botox in mijn nek ingespoten te krijgen. Dat schijnt enorm te helpen. Maar moest wel eerst fotos en dergelijke maken, dus voor ik het krijg duurt nog ff.

Misschien wat voor jou als er op de fotos niets te zien is?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 19:21

Uitslagen bloedonderzoek binnen. Fijn dat het eea verklaart, maar de waarden zijn niet best := Gelukkig wel een meedenkende HA die bij de internist en gynaecoloog gaat navragen of er andere opties zijn voor drastisch laag ijzergehalte en overgevoeligheid voor ijzerpillen :+

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 19:30

Die vervelende verkoudheid. Helemaal klaar met dat hoesten.