Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:Ik heb precies deze boven de eettafel en vind die streepjes dus juist leuk. Ik heb zelfs nog een extra kleine versie ervan voor op de kast gekocht[ Afbeelding ]
miskoop. Ik dacht een leuke lamp voor de eettafel, maar ik word gek van de streepjes.. had ik misschien van te voren kunnen weten haha... nou maar weer kijken of ik nog kan retourneren.
Roihi schreef:Dat mijn maag blijkbaar gekrompen is na de infusen vorige week en daardoor niet goed hebben kunnen eten.
Nu voelt het aan als een ballon, teveel gegeten dus .
Telpeva schreef:@Ineke, toevallig net als ik ook in een ziekenhuis in de buurt van de Benelux tunnel? daar is vanochtend een ongeluk gebeurd met meerdere voertuigen, het verkeer in de regio had file en stond vast, ik heb echt lang gezeten in een stilstaande auto op de snelweg. Ik had vanochtend dus een afspraak in het ziekenhuis, het schijnt dat heel veel patienten vast stonden in het verkeer en daarom dus te laat kwamen vanochtend, wellicht dat ze nu nog bezig zijn met schade inhalen. Toen ik er aan kwam 30 mins te laat, was ik zelfs ook meteen aan de beurt... De arts zat volgens mij gewoon te wachten tot er eindelijk patiënten binnen kwamen zo rustig was het. Schijnbaar was het de hele ochtend al een ramp met mensen die te laat kwamen door files en stilstaand verkeer op de snelweg (de assistente zei dat).
denisesilver schreef:Afspraak gemaakt bij de huisarts voor een doorverwijzing voor mijn nek. Ruim een jaar geleden van het pard gedonderd en ik blijf zo'n last houden van mijn nek. Vooral bovenin bij de atlas. Kan er geen druk op verdragen. Kan nog niet eens mijn hoofd op mijn hand laten rusten. In slaap komen is ook een drama