Loterijen, wat heb jij gewonnen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Re: Loterijen, wat heb jij gewonnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 17:00

Hier geen grote prijzen gewonnen.

Mijn nichtje heeft bij de postcode loterij 50.000 euro gewonnen. Ze ging toen bijna trouwen en in plaat van een klein feest met weinig mensen, hebben ze een groot feest gegeven.

_Nancy

Re: Loterijen, wat heb jij gewonnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 17:10

Hier nog geen geld bedrag gewonnen, maar het is te pijnlijk als de straatprijs hier valt en we doen niet mee.. Zoals op de vorige pagina al een aantal keren voorbij komt.

De straat waarin de moeder van mijn zwager woont had een keer de straatprijs gewonnen. Zij had geen lot.
Was volgens haar geen probleem, maar weet wel zeker dat ze baalde hoor := Wie zou niet even balen?

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 17:17

Ik doe mee met de vriendenloterij. Nog nooit geld gewonnen, wel van die uitzoek cadeaus waarbij je dingen als een snijplank oid kan uitkiezen. Ik heb het vooral vanwege de vip-kaart waarmee je gratis of met korting naar musea ed kunt.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 23:08

We hebben één keer €412,- per lot van de postcodeloterij gewonnen. Hadden twee loten. Eén lot was al opgezegd, maar dat ging pasde maand ná opzeggen in. We hadden dus enorm geluk.
Mijn bejaarde ouders in 2021 via de postcodeloterij (twee loten) ruim 12.000. "Ja hoor, we gaan er wat leuks mee doen." Kochten ze een zonnescherm :+ . De rest moesten wij (de kinderen) maar verdelen :')

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 00:40

We hebben vorig jaar december kraslot aan onze kinderen geven. Ze hadden 5 tot 15 euro gewonnen. In nov buurjongen een decemberlot gegeven voor zijn verjaardag en hij won 15 euro. Mijn zoon en zijn vriendin hebben dit jaar met sint een december kraslot gekocht en 15,- gewonnen. Ze kochten er zelf eentje en wonnen ook 15,-

Dus op zich geef ik wel goede krasloten cadeau haha! Niet zo goed als de ouders van een vriend van mijn zoon. Die won vorig jaar 100.000 euro op het decemberlot wat hij van zijn ouders had gekregen. Niet verkeerd op je 20ste.

Wij doen al 25 jaar mee met de pc loterij maar behalve ijs en stroopwafels nooit iets gewonnen.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 03:05

Ballard_L schreef:
Ik doe niet mee, mijn oma wint wel eens ben en jerry’s ofzo, maar nooit iets groots. Een vriendin van mij had wel een goede vriendin die een paar miljoen had gewonnen met de oudejaarsloterij. En geloof me, die was zeer ongelukkig…

Waarom ongelukkig?