_xDyan schreef:Volgens mij zegt zij nergens dat jij verwend bent? Maar dat we allemaal gewend zijn dat het vandaag besteld morgen in huis is en daar zijn we allemaal mee verwend… dan is dit net anders.
Ja de updates zijn standaard bot mailtjes, maar je krijgt ze wel. Net als je bestelde artikelen, je krijgt ze wel maar het duurt even… ik vond ze het wachten waard.
Overigens was het bij mij alleen met de stoomreiniger dat ik moest wachten, de vlekkenreiniger was vandaag besteld en morgen in huis, maar die was dan ook op voorraad.
Nouja die gewenning heb ik helemaal niet. Ik verwacht van geen enkele webshop dat wat ik vandaag bestel, ik morgen in huis heb. Ik verwacht alleen wel dat een bedrijf z'n eigen gestelde verwachtingen nakomt. En als ik nu de order open staat er ook dat de verwachte bezorgdatum vandaag is, terwijl er dus nog niks verzonden is. Dus in dat opzicht vind ik mezelf absoluut niet verwend, en vind ik die opmerking ook kant noch wal slaan gezien deze situatie
Maargoed, fijn om te horen dat de levertijd lang is maar het wel aankomt. Ik heb de handstoomreiniger besteld met extra stoomdoeken. Ben heel benieuwd, mijn ramen zijn echt aan een poetsbeurt toe namelijk