Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lizenlotte schreef:Amber_anne schreef:Efteling cadeaubon
December kalender
Dna test
De eerste twee heb ik gevraagd voor sinterklaas en de dna test ga ik aan mijn vriend vragen voor kerst. Ik weet niet wat ik met kerst nog meer wil
DNA test? Wil je dat uitleggen want dat is wel een heel aparte wens voor op je lijstje..
Indy_Mouse_9 schreef:Waarom zouden mensen problemen hebben met boeken geven?Boeken zijn juist fantastisch...
Flubberboot schreef:Ik vind gekke sokken wel leuk om te krijgen! En dan lang genoeg dat je erin kan paardrijden! Kan jij gekke sokken aan en niemand die ze ziet! Plus, zie je wat voor gekke creaties je familie leden zo tegen komen
Foaly schreef:KittyDylan schreef:Ik heb voor het zoveelste jaar veel boeken in mijn lijstje staan, en ik denk dat ik voor het zoveelste jaar géén boeken ga krijgen
Verder matten voor de auto er in gezet. Moet nog nodig denken wat meer want ik kreeg al commentaar dat er ook iets anders in moet dan boeken
Huh hoezo zou iemand je geen boeken willen geven als jij die graag wilt? Wat is dat nou weer voor onzin
KittyDylan schreef:Iets met bla-bla al te veel boeken bla-bla te weinig plaats... ik ben gestopt met luisteren
Vorig jaar kreeg ik er één en heel wat andere zooi waar ik niet om had gevraagd
_chou schreef:Hier nog inspiratie nodig![]()
Ik ben 19 met als hobbies lezen (boeken staan al op de lijst), online/fysieke spelletjes spelen, series kijken en lui zijn. Het moet tastbaar en leuk om te geven zijn. Iemand ideeën waar ik zelf nog niet over nagedacht hebt?
Nyaleti schreef:_chou schreef:Hier nog inspiratie nodig![]()
Ik ben 19 met als hobbies lezen (boeken staan al op de lijst), online/fysieke spelletjes spelen, series kijken en lui zijn. Het moet tastbaar en leuk om te geven zijn. Iemand ideeën waar ik zelf nog niet over nagedacht hebt?
Lekker warm dekentje oid voor als je lui op de bank ligt
laraxXxemma schreef:Wat ik een paar jaar terug kreeg en ook nog steeds super vind om te hebben;
Een EHBO set gemaakt van oude ambulance kleding door mensen met een afstand op de arbeitsmarkt. Gekregen van mijn broertje en bij mij staat er zorgtopper op
Hier te vinden. Ze hebben ook brandweer en politie spul.