Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
felicity schreef:Nibbit schreef:Ik zag m ook voorbij komen op Fb en heb m gerapporteerd als nep namaak account (zoiets)
Werd helaas niet verwijderd
Hier ook.
Heb alle sites en vergelijkbare gemeld. Kreeg na ruim een week dat ze er niks mee gaan doen
Jooliieen schreef:Ik wou gisteren ook een poging doen, gewoon kijken of het aankomt of niet.
Alleen met betalen kon je niet kiezen voor iDeal, dat vond ik al erg vreemd..
Verder heb ik geen creditcard, dus die bestelling ging niet door
Dorine92 schreef:Jooliieen schreef:Ik wou gisteren ook een poging doen, gewoon kijken of het aankomt of niet.
Alleen met betalen kon je niet kiezen voor iDeal, dat vond ik al erg vreemd..
Verder heb ik geen creditcard, dus die bestelling ging niet door
Juist met een goede creditcard is het veilig om daar te bestellen want dan ben je verzekerd als iets niet aankomt of als je opgelicht wordt
Art_Ificious schreef:Ohja een vriendin van me is opgelicht met schoenen.
Ipv schoenen heeft ze vriendschapsbandjes toegestuurd gekregen.
Heel zuur natuurlijk.
2 dagen nadat ze had besteld las ze ineens een slechte recentie die persoon had ook vriendschapsbanden ipv schoenen. Bestelling was helaas al betaald dus kon ze niets meer doen.
Art_Ificious schreef:Ohja een vriendin van me is opgelicht met schoenen.
Heel zuur natuurlijk.
2 dagen nadat ze had besteld las ze ineens een slechte recentie die persoon had ook vriendschapsbanden ipv schoenen. Bestelling was helaas al betaald dus kon ze niets meer doen.
Earth schreef:Art_Ificious schreef:Ohja een vriendin van me is opgelicht met schoenen.
Heel zuur natuurlijk.
Wel ironisch, word je keihard genaaid, krijg je vriendschapsbandjes