Volledig reflecterende winterjas gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 14:22

soesita schreef:
Farjen schreef:
Ik kan echt Agu aanraden! Niet goedkoop maar ik heb de mijne met BF gekocht voor een leuke prijs.
Ik reed vroeger 80km per dag op de speed pedalec en was heel blij met mijn jas :)

Ja, die zien er super uit. Dochter wil eigenlijk eentje die ook warm houdt, maar daar zal ze denk ik toch een compromis moeten zoeken. Wat draag jij er dan onder bij het fietsen (als het wat kouder is)?

Ik heb de winterjas en eigenlijk zo heel veel draag ik daar niet onder in de winter.
Als het zo'n 5 graden was droeg ik een thermoshirt met lange mouwen en dan een fietstrui van decathlon erboven en de jas. En dat was echt warm zat, vaak net niet bezweet :+
Ik had een collega met dezelfde jas als mij en zij had ook vaak (te) warm en droeg soms enkel een t-shirt eronder.

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 15:04

soesita schreef:
Farjen schreef:
Ja, die zien er super uit. Dochter wil eigenlijk eentje die ook warm houdt, maar daar zal ze denk ik toch een compromis moeten zoeken. Wat draag jij er dan onder bij het fietsen (als het wat kouder is)?

Ik heb de winterjas en eigenlijk zo heel veel draag ik daar niet onder in de winter.
Als het zo'n 5 graden was droeg ik een thermoshirt met lange mouwen en dan een fietstrui van decathlon erboven en de jas. En dat was echt warm zat, vaak net niet bezweet :+
Ik had een collega met dezelfde jas als mij en zij had ook vaak (te) warm en droeg soms enkel een t-shirt eronder.

Dankjewel voor je duidelijke antwoord. Mijn dochter is ook eerder een type dat het snel te warm vind, dus ik denk dat deze jas dan wel geschikt is.

Nala

Re: Volledig reflecterende winterjas gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-24 17:00

Helaas was de korting op de uhip jas een fout en is deze niet meer leverbaar… dus ik zoek opnieuw :+

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 17:03

Nala schreef:
Helaas was de korting op de uhip jas een fout en is deze niet meer leverbaar… dus ik zoek opnieuw :+

Ik kon em ook al niet meer vinden, helaas.. haha. Op de site van Uhip zelf staat ie nog wel, maar dan is de prijs minder grappig.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-24 17:31

Chantalla schreef:
Nala schreef:

Ik kon em ook al niet meer vinden, helaas.. haha. Op de site van Uhip zelf staat ie nog wel, maar dan is de prijs minder grappig.

Ja precies, en om nou 350+ te betalen voor een jas die ook mijn hondentrainingsjas wordt en dus gegarandeerd vies wordt…

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 20:04

Hööks jas is beter waterafstotend/waterdicht dan ik verwacht had op basis van de omschrijving op de website.
Vandaag in de sneeuw gewandeld en het ging nog behoorlijk sneeuwen, vieze nattigheid.
Mijn spijkerbroek was zieknat, maar alles onder mijn jas was nog kurkdroog.

En hij is ook echt goed warm en lekker met dat gure weer van vandaag.

Ik ben er dus echt blij mee!

Er staat een spook in de tuin :))
Afbeelding

Afbeelding

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 20:49

Hoe valt die kwa maat ?

Mooi zichtbaar is die

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-24 21:03

Ruim.
Ik heb de XL en dat had op zich ook wel een L kunnen zijn, denk ik. Maar geen zin in terugsturen hij is wel ruim maar niet zo erg dat het too much is.

Heeft lekker lange mouwen, vind ik wel fijn op de fiets.
En er kunnen genoeg laagjes kleding onder als het koud is.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 16:06

Dank je wel voor het antwoord

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 20:58

Ziet er echt tof uit!

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 18:29

Er staan op Vinted momenteel volledig reflecterende jassen van Uhip. Ik dacht eentje te hebben gekocht met reflecterende details, maar deze is ook helemaal reflecterend, valt mooi op.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 16:21

Marije_jiplover schreef:
Ruim.
Ik heb de XL en dat had op zich ook wel een L kunnen zijn, denk ik. Maar geen zin in terugsturen hij is wel ruim maar niet zo erg dat het too much is.

Heeft lekker lange mouwen, vind ik wel fijn op de fiets.
En er kunnen genoeg laagjes kleding onder als het koud is.

Ik heb hem nu ook binnen. Inderdaad lekkere lange mouwen en ruim zat. Ik heb de l besteld omdat de xl niet op voorraad was. Vanavond uittesten maar mijn man zei nu al van je geeft licht ;)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-24 18:11

Chantalla schreef:
Er staan op Vinted momenteel volledig reflecterende jassen van Uhip. Ik dacht eentje te hebben gekocht met reflecterende details, maar deze is ook helemaal reflecterend, valt mooi op.

Ben uiteindelijk ook voor die van uhip op vinted gegaan!
Mijn moeder is blij met mijn “small” van Hööks en zij draagt qua winterjassen graag minimaal L… om een idee te geven van de pasvorm :')

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 20:03

Weer op zoek naar een echt warme jas. Ga naar de -veel graden in Canada. Heb een heerlijk warme jas van Superdry echt top alleen die is erg lang; voorbij de knie. Zoek iets net boven de knie; da’s net wat praktischer onderweg.
Iemand hier een tip? Warm/ waterdicht zou praktisch zijn (ivm sneeuw)/liefst wel tot over de bovenbenen want die veranderen snel in ijsklompen. Wil er lekker in kunnen wandelen/mss langlaufen en de auto makkelijk mee in- en uit kunnen.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-25 15:00

paars schreef:
Weer op zoek naar een echt warme jas. Ga naar de -veel graden in Canada. Heb een heerlijk warme jas van Superdry echt top alleen die is erg lang; voorbij de knie. Zoek iets net boven de knie; da’s net wat praktischer onderweg.
Iemand hier een tip? Warm/ waterdicht zou praktisch zijn (ivm sneeuw)/liefst wel tot over de bovenbenen want die veranderen snel in ijsklompen. Wil er lekker in kunnen wandelen/mss langlaufen en de auto makkelijk mee in- en uit kunnen.

Mijn advies zou zijn: koop een goeie warme jas daar.
Daar zijn die flinke - temperaturen "normaal", in tegenstelling tot hier.
Waardoor er dus veel meer keuze is.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 01:30

Ah ja dat is ook een slimme! Daar had ik nog niet aan gedacht, dus dankje :j .

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-25 16:35

Hier helaas een stuk minder blij met mijn uhip jas. Normaal draag ik m maar 10 minuutjes in de avond met het laatste rondje met de hond, maar omdat mijn andere jas nu bij de kleermaker is heb ik deze jas sinds zaterdag iets intensiever (lees 4x een uur ofzo) met de hond aangehad.

Hij heeft nu al slijtage plekken aan de rand van de mouwen en wordt ook super snel vies. Waar het speeksel van mijn hond op mijn andere jas niet eens afgeeft geeft het op deze echt super duidelijke vlekken vanwege het materiaal -O-

Afbeelding

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 18:23

Jeetje wat een slijtage plekken zeg :oo

Wat balen dat die dan van Vinted komt en niet uit een winkel.

Wellicht kan je de benodigde informatie nog bij de Vinted verkoper opvragen:

Citaat:
Warranty & Repair

At Uhip, we strive to ensure that every customer is satisfied with their purchase. If you encounter any issues with your Uhip product, we are here to guide you through the claims process as smoothly as possible.

Filing a Claim for a Used Garment

To submit a claim, please send an email to claim@uhipwear.com with the following details:

- Your name, address, and phone number

- Your order number

- If you don’t have an order number, include as much information as possible, such as a receipt, purchase date, or place of purchase, so we can assist in tracking your order.

We will respond within 2–4 business days. Please note that processing times may be slightly longer during peak seasons, promotional campaigns, or holiday period