Leandra schreef:Wij hebben de Numatic Henry. Totaal tegenover gestelde van een steelstofzuiger maar wij vinden hem heel fijn.
Hij is wel wat lomp maar heeft een krachtige motor, een lang snoer, een grote zak en gaat lang mee. Wij hebben onze Henry nu bijna 20 jaar en mijn man heeft laatst de koolborstels vervangen omdat die op waren. Verder nooit problemen mee gehad.
Wij hebben een gezin met 2 kindie graag buiten spelen in zand enz en nu nog 1 kat maar vroeger 2 katten en vogels.
Hier ook een Numatic Henry en een Numatic Quick steelstofzuiger.
Juist voor de Numatic gekozen omdat die ook goed zand opzuigt en dat lopen we hier op de boerderij regelmatig naar binnen. En omdat ik ook steeds vaker lees dat de huidige Dysons niet meer van dezelfde kwaliteit zijn als de oude.
Deze heeft wel een zak, maar die is zo groot dat je die niet om de haverklap hoeft te vervangen.
Quick kocht ik er voor mijn gemak bij, vriend vond dat onzin. Maar hij pakt hem ook steeds vaker om even snel wat vuil op te zuigen.
Overigens is het lange snoer van de Numatic ook ideaal, je kan er vrijwel de hele verdieping mee door zonder een ander stopcontact te hoeven zoeken.