Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melanie0906 schreef:pmarena schreef:Misschien is het handig om er ook bij te zetten waarom mensen de spellen die ze noemen, precies leuk vinden...?
Goeie!
Hogwarts Legacy vind ik vooral heel leuk omdat het alles door elkaar is. Veel puzzelen, aardig wat combat en heel veel missies. Ga ik heel goed op. Moet ook echt zeggen dat ik het echt no-life gespeeld heb. En natuurlijk het Harry Potter verhaal werkt ook mee. Vond het gewoon een heel leuk doorgedacht spel!
Ilse_123 schreef:Pokémon snap langdradig. Is de Switch versie zoveel anders dan die van de n64?
Django_Mette schreef:melanie0906 schreef:
Goeie!
Hogwarts Legacy vind ik vooral heel leuk omdat het alles door elkaar is. Veel puzzelen, aardig wat combat en heel veel missies. Ga ik heel goed op. Moet ook echt zeggen dat ik het echt no-life gespeeld heb. En natuurlijk het Harry Potter verhaal werkt ook mee. Vond het gewoon een heel leuk doorgedacht spel!
DLC in de gaten houden die volgend jaar uitkomt![]()
Ik heb úren in Disney Dreamlight Valley zitten, dat vond ik super tof! Totdat ik de quests uitspeelde na de eerste release en omdat de Switch bij mijn ouders is, speel ik het niet zo veel meer.
Ik ben ook groot fan van Assassin's CreedEn voor de PC heb ik nu Coral Island, maar ik weet niet of die er ook voor de Switch is. Dat is een equivalent van Stardew Valley
melanie0906 schreef:DLC?![]()
Leuk dat iedereen zo enthousiast is met delen! Wordt gewaardeerd ben ondertussen mn hele nintendo store wishlist aan het aanvullen!
Django_Mette schreef:melanie0906 schreef:DLC?![]()
Leuk dat iedereen zo enthousiast is met delen! Wordt gewaardeerd ben ondertussen mn hele nintendo store wishlist aan het aanvullen!
JA!
Er komt een Definitive Edition met 10-15 uur extra content en quests aan. Die zouden eerder gecut zijn van de game, maar die worden nu toch uitgebracht omdat Suicide Squad: Kill the Justice League zo slecht heeft gepresteerd. Dan hopen ze dat ze het verlies daarop een beetje goed kunnen maken.
Ik ben heel erg aan het hopen op een vervolg op de plothole met Sebastian en het schilderij in The Undercroft en het genezen van Anne, maar daar is nog niks over bevestigd :c
https://insider-gaming.com/exclusive-ho ... e-edition/
Ilse_123 schreef:Pokémon snap langdradig. Is de Switch versie zoveel anders dan die van de n64?
iirrssjjee schreef:Ilse_123 schreef:Pokémon snap langdradig. Is de Switch versie zoveel anders dan die van de n64?
Nee hoor! Zeer vergelijkbaar! Vind het heerlijk wegspelen en nostalgisch, al zitten er wel wat pokemon tussen die ik niet ken hahaha. Maar het spel voelt en speelt hetzelfde als de oude! Speelt heerlijk weg in een verloren uurtje
@mizzmontana, dat was bij de oude versie ook qua lopen. Je kunt ook snel door de beoordeling heengaan door gewoon constant op a te drukken.
Voor tips qua spellen had ik in het andere topic al gereageerd