Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muga schreef:Interessant topic! Krijg m'n eigen koffiehoek in m'n nieuwe keukenkast dus dan is een mooi apparaat natuurlijk extra leuk. Heb je deze ook in Duitsland gekocht? Of scheelde dat niet zoveel?
Muga schreef:Interessant topic! Krijg m'n eigen koffiehoek in m'n nieuwe keukenkast dus dan is een mooi apparaat natuurlijk extra leuk. Heb je deze ook in Duitsland gekocht? Of scheelde dat niet zoveel?
black_kelpie schreef:Muga schreef:Interessant topic! Krijg m'n eigen koffiehoek in m'n nieuwe keukenkast dus dan is een mooi apparaat natuurlijk extra leuk. Heb je deze ook in Duitsland gekocht? Of scheelde dat niet zoveel?
Op de E6 scheelde het 200 euro. Wij wonen redelijk dicht bij de grens dus dat was echt de moeite waard
Liselot schreef:Ik vermoed zomaar dat je dan op den duur tegen dezelfde punten aanloopt als ik bij de krups
Muga schreef:Liselot schreef:Ik vermoed zomaar dat je dan op den duur tegen dezelfde punten aanloopt als ik bij de krups
Dat zou idd wel een goede reden zijn. Zo'n duur apparaat is wel fijn als ie langer dan 3 jaar meegaat. M'n krups heb ik laten reinigen bij een vriend.. die stopte er uiteraard net buiten de garantie mee. Reinigen was de oplossing. Nu is ie zo goed als nieuw... maar t schuim blijft mij een beetje tegenvallen na een tijd een andere gedronken te hebben.
Bagheera_206 schreef:Hoe kan jouw vader nou een Jura vermoorden?
Lizenlotte schreef:…dat dat ding niet constant ook je melkdingetje wil spoelen wat de E8 wel doet als ik het goed begrepen heb.