Is verhuurder verantwoordelijk voor overlast feestzaal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-24 19:26

A dank je wel voor de informatie, dat is in ieder geval duidelijk. Dus toch een verantwoordelijkheid van de verhuurder. :j dan weten we wat we moeten doen mocht het nog een keer voorkomen en we daar wel moeten overnachten. Al los ik het liever op gewoon mondeling en is politie bellen eigenlijk het laatste redmiddel.

Weer wat wijzer geworden.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 20:13

karuna schreef:
Die is er dus niet -O- niet in een vrij kleine straal of te ver duitsland in en veel extra kilometers terug. Aan de nederlandse kant is er een plek maar die is eh hoe zal ik het zeggen niet echt goedkoop en niet echt veilig of zeker niet rustig. Been there done that en midden in de nacht letterlijk gevlucht wegens autoracerij pal voor de deur met heel veel bonkende auto bassen. %)

Maar dat was dus niet mijn vraag :+

Nee, het was niet specifiek je vraag, maar ik probeerde mee te denken, aangezien je je eraan blijft ergeren iedere keer als je daar dan komt en het vooraf al weet.

Maar meedenken is overduidelijk niet gewenst. :+

karuna
Drukke kabouter

Re: Is verhuurder verantwoordelijk voor overlast feestzaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-24 20:24

We zullen nu als het kan die plek vermijden op vrijdag en zaterdag en een andere oplossing proberen te vinden. Al hebben we die nog niet gevonden helaas. Het zal hopelijk even duren voor we weer die kant op moeten. Dus we hebben nog even zoektijd dat scheelt.

En de vraag was echt vooral niet alleen daar maar in het algemeen of een verhuurder zo gemakkelijk zijn eventuele verantwoordelijkheid op zij kan schuiven als hun huurders erge overlast bezorgen. En dat antwoord lijkt nu wel gegeven. Uiteindelijk blijken ze toch wel een vorm van "schuld" te hebben, ik weet even niet hoe ik dat beter kan verwoorden.