Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sababber schreef:We gaan trouwens morgen kijken voor een badkamer, vandaar dat dit topic ook vandaag. We hadden ook nog wel wat discussie over een los of inbouw bad. Hij vindt een los bad heel mooi, ik denk alleen: hoe maak je zo’n ding rondom en er achter schoon?![]()
Ik zie de nadelen van een ingebouwd bad niet eigenlijk, waarom zou je voor een los bad gaan behalve voor de mooi?
We hebben wel bedacht een douchecabine en bad apart te willen. Bad leek ons ook wel een must met het idee dat er ooit dus hoop is op dieren/kinderen.
Sababber schreef:We gaan trouwens morgen kijken voor een badkamer, vandaar dat dit topic ook vandaag. We hadden ook nog wel wat discussie over een los of inbouw bad. Hij vindt een los bad heel mooi, ik denk alleen: hoe maak je zo’n ding rondom en er achter schoon?![]()
Ik zie de nadelen van een ingebouwd bad niet eigenlijk, waarom zou je voor een los bad gaan behalve voor de mooi?
We hebben wel bedacht een douchecabine en bad apart te willen. Bad leek ons ook wel een must met het idee dat er ooit dus hoop is op dieren/kinderen.
Sababber schreef:senna21 schreef:Nog een tip: ga omgekeerd ontspullen. Laat alleen dingen in je huis komen die je echt nodig hebt, waar je blij van wordt en een vaste plek in huis heeft.
……...
Ik pas regelmatig op andere huizen, dus vandaar ook dat mijn inzicht in praktische zaken wat anders ligt dan dat van mijn lieftallige partner. Ik ben nu in een huis met zwarte kranen. Hij is bij deze genezen van zijn liefde voor zwarte kranen en glazen douchewanden.
[ Afbeelding ]
![]()
Op deze manier moet ik hem dus van wat dingen zien te overtuigen dat het echt niet handig is.
Sababber schreef:… met het idee dat er ooit dus hoop is op dieren/kinderen.
belle_boef schreef:Don’t: je man mee verhuizen. Tenzij hij degene is die schoonmaakt. Dan een takenlijst geven.